Dorian Gray Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det jeg skrev var også tull, vettu. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Og vi slutter med _all_ ot nå. fint, takk skal dere ha.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg kan ta med min utslitte kropp og semiødelagte briller, om jeg husker det. Steffy, hent meg når det skjer, di tøs. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Hvilken dag er det? Kan jeg få være med eller? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Meg selv og Fuien er med Jeg manglet en bokstav... Furien Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 ja får vel bli med.. høhø Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg er med Har også en 10 sekunders utløser på kameraet. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Meg, Denethor og Yngve, mygve^ er sjølvsagt med på noko så kommersiellt som dette. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Meg, Denethor og Yngve, mygve^ er sjølvsagt med på noko så kommersiellt som dette. Skal bildet selges altså? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Meg, Denethor og Yngve, mygve^ er sjølvsagt med på noko så kommersiellt som dette. Skal bildet selges altså? Nei det skal vel ikke selges, kommer til å blir delt ut til alle som vil ha det Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Vi trenger fortsatt et stativ eller ein som ikkje vil vere med på bildet som kan ta det. Uansett, om det er folk her som vil sei dei er det minste kompetetnte på fotografering, så er det berre å komme og ta bilde. Eg har klart å kjøpe meg et kamera eg ikkje beherskar i det heile. Sådetså. =P Edit: Eg såg at DesertGlow for og svirra rundt her med et kamera. Om nokon hadde gadda å huka tak i han og spurt neste gang han gikk forbi, så hadde han sikkert tatt det. Endret 25. mars 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Edit: Eg såg at DesertGlow for og svirra rundt her med et kamera. Om nokon hadde gadda å huka tak i han og spurt neste gang han gikk forbi, så hadde han sikkert tatt det. Spør han via MSN. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har kamera og stativ og jeg tar jo egentlig ganske ok bilder ,men ha dårlig elektronikk og får dermed ikke så veldig gode bilder hvis de skal skrives ut til A4. Bruker et Canon A75 og et Nikon Stativ hvis noen lurer. (Et gult stativ som folk sikkert har sett rundt på TG) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har kamera og stativ og jeg tar jo egentlig ganske ok bilder ,men ha dårlig elektronikk og får dermed ikke så veldig gode bilder hvis de skal skrives ut til A4. Bruker et Canon A75 og et Nikon Stativ hvis noen lurer. (Et gult stativ som folk sikkert har sett rundt på TG) kan du ikke bare låne bort stativet til noen med et bedre kamera da? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har kamera og stativ og jeg tar jo egentlig ganske ok bilder ,men ha dårlig elektronikk og får dermed ikke så veldig gode bilder hvis de skal skrives ut til A4. Bruker et Canon A75 og et Nikon Stativ hvis noen lurer. (Et gult stativ som folk sikkert har sett rundt på TG) kan du ikke bare låne bort stativet til noen med et bedre kamera da? Selvfølgelig.. Tror nok stativet har sett bedre dager ,men jeg har brukt lukkertiden på over 4sekunder når jeg har tatt bilder her så det fungerer fint til mitt bruk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kamera har igrunn grei kvalitet, jeg trur det går fint med kamera til Christian 3 Mpixler bør gå greit, skal vell ikke klistre bildet opp på en vegg håper jeg? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Holder denne kvaliteten så kan jeg godt stille opp. Synes folk kan sponse den første pilsen min hvis jeg stiller opp da =P http://home.no.net/svaking/tg/IMG_0733.jpg Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Holder denne kvaliteten så kan jeg godt stille opp. Synes folk kan sponse den første pilsen min hvis jeg stiller opp da =P http://home.no.net/svaking/tg/IMG_0733.jpg den kvaliteten tror jeg holder i massevis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå