Gå til innhold

Alle på hw.no rekka: Vi tar gruppebilde kl. 20.00


Chasseur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen, hvorfor i satan tok dere bildet da? kan jo ikke gjøre det på så kort tidsvarsel...

 

Nå fikk ikke jeg være emed heller, jeg som emr eller midnre tok iniativet til det hele :cry:

 

EDIT: hvor magne var det egentlig som ble med på bildet?

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar

Syns dere må ta enda et bilde. Zyfex tok intiativet og når han sa klokka 17:00

og han sikkert etter det belaget seg på det satte han seg kanskje ned og spilte spill, for så å ta bilde senere. Syns hvertfall en kunne henta han, for syns ikke dere det var litt rart LordZyfex ikke svarte mer han holdt sikkert på med noe annet :) .

En ide kunne vært om noen tok et intiativ og fikk noen til å rope over høytaleranlegget om at de på hardware forumet skulle møte opp eller at en to, tre stykker gikk rundt på hw.no rekkene og sa fra.

 

Planlegg bedre og bli enig :thumbup:

Lenke til kommentar

neste år tror jeg tinga bør være planlagt før partyet. kanskje snakke med crewet om mulighet for å lage fotosesjon? de diverse rekkene og gjengene kan ta bilder på scenen elns? med proff fotograf? for neste år skal jeg på TG, om så jeg må bære pcen på rygg helt fra bergen. da skal det bli skikkelige bilder. så om ikke det blir sånn i år, blir det en god ide til neste år...

 

 

edit: dumme leif

Endret av Kimius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...