Gå til innhold

Alle på hw.no rekka: Vi tar gruppebilde kl. 20.00


Chasseur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi trenger fortsatt et stativ eller ein som ikkje vil vere med på bildet som kan ta det.

Uansett, om det er folk her som vil sei dei er det minste kompetetnte på fotografering, så er det berre å komme og ta bilde. Eg har klart å kjøpe meg et kamera eg ikkje beherskar i det heile. Sådetså. =P

 

Edit: Eg såg at DesertGlow for og svirra rundt her med et kamera. Om nokon hadde gadda å huka tak i han og spurt neste gang han gikk forbi, så hadde han sikkert tatt det. :)

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar

Jeg har kamera og stativ og jeg tar jo egentlig ganske ok bilder ,men ha dårlig elektronikk og får dermed ikke så veldig gode bilder hvis de skal skrives ut til A4.

 

Bruker et Canon A75 og et Nikon Stativ hvis noen lurer. (Et gult stativ som folk sikkert har sett rundt på TG)

Lenke til kommentar
Jeg har kamera og stativ og jeg tar jo egentlig ganske ok bilder ,men ha dårlig elektronikk og får dermed ikke så veldig gode bilder hvis de skal skrives ut til A4.

 

Bruker et Canon A75 og et Nikon Stativ hvis noen lurer. (Et gult stativ som folk sikkert har sett rundt på TG)

kan du ikke bare låne bort stativet til noen med et bedre kamera da?

Lenke til kommentar
Jeg har kamera og stativ og jeg tar jo egentlig ganske ok bilder ,men ha dårlig elektronikk og får dermed ikke så veldig gode bilder hvis de skal skrives ut til A4.

 

Bruker et Canon A75 og et Nikon Stativ hvis noen lurer. (Et gult stativ som folk sikkert har sett rundt på TG)

kan du ikke bare låne bort stativet til noen med et bedre kamera da?

Selvfølgelig.. Tror nok stativet har sett bedre dager ,men jeg har brukt lukkertiden på over 4sekunder når jeg har tatt bilder her så det fungerer fint til mitt bruk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...