Chasseur Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Jepp, vi tar et gruppebilde klokken 20.00. Jeg bestemmer at alle skal komme, og de som ikke kommer, er noen puddinger! Vi møtes rett over hamar bilutleie skiltet, (gjensidige nor klokka). (Hvis du ser på scena, er det til høyre for deg...) Vi tar to sett bilder, et seriøst, som sikkert kan bli et fint minne til mange (?), og et hvor man kan gjøre stort sett hva man vil. (lage esel ører for eksempel. Folk som er med: VIKITG: Hm, folkens, det ble dessverre for mørkt, så vi må nok ta et nytt bilde i morgen klokken 14.. Da tar vi bilde ute, forutsett at det ikke regner/snør etc.. (?) LordZyfeX H4ngm4N Satrucci_ Equerm TLZ MagE SwEEt^AmbEr James^t Det Dvergiske Kaffebord @kd Kennethdammyr Josten bakemesterharepus Jonas Nixon Zethyr Furien wh1te [r]endre Steffytøs/steffyboy imastard Musty fredrikrb Gamer-guru Theddy Blackslash danielsn pc^2004 -NeoRag- Denethor mygve^ De som har kamera, helst med sånn utløser greie, kan gjerne stille opp med det kameraet. Endret 25. mars 2005 av LordZyfeX Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg er med! (Selv om jeg ser ut som en pannekake på håret.) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 jeg er med. men hvilken dag? i morra?? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Eg er med... Endret 24. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 I morgen ja. (fredag). Fint å se at folk blir med. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg skal få med meg Gbit-rekka Prøv å promoter det litt da. Blir teit hvis det bare er halvparten eller veldig få. ( Film-materiale) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg er med! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Eh... Kven skal ta bildet egentelig? (Eg må handle meg nye batteri om mitt kamera skal brukast ihvertfall) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Jeg er med! (Selv om jeg ser ut som en pannekake på håret.) Da har du ikke sett meg... :!: Endret 24. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (Selv om jeg ser ut som en pannekake på håret.) Da har du ikke sett meg... :!: Eller meg... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Eh... Kven skal ta bildet egentelig?(Eg må handle meg nye batteri om mitt kamera skal brukast ihvertfall) Du kan låne mine hvis det er AA. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg og James^T ved siden av meg blir hvertfall med Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Kenneth, jeg sitter å ser på deg nå. Pass deg, jeg kan komme å bite deg.. (ikke misforstå er du snill). Men da sier vi at satrucci_ er kameramann, og at kenneth kan filme hvis han vil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå