wil Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 hei. jeg sitter her å jævles med Windows XP som ikke vil på nett. jeg kjører dualboot Windows 2000 og Windows XP. jeg har problemer med at Windows XP ikke vil på nett, eller den gir signaler og alt, men den vil ikke vise sider eller logge på msn. jeg har et D-Link DWL-520+ kort stående i maskina mi. har forskjellige drivere til både XP og Win2k. slik som det skal være. alt fungerer strålende i Windows 2000, den vil på nett, med en gang, men ikke Windows XP altså. jeg skjønner ikke helt hva som er galt med XP. jeg har Sp2 inne og NIS 2005, jeg har prøvd å dekativert NIS, men det funka ikke særlig bra da heller. noen som har ide om hva som kan være feil? Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Gjort noe spesielt siden sist det funka ? Har du prøvd å pinge www.vg.no f. eks. for å se om du får kontakt i det hele tatt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 jepp. den kommer med Time out eller noe sånt. er rimelig lei nå. kan det kanskje ha noe med Sp2 å gjøre tro? jeg har ikke gjort noe spesielt nei. Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har det fungert sammen med SP2 tidligere? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 SP2 aktiverer den integrerte brannmuren som standard tror jeg. Veldig rart at XP ikke får kontakt. Sjekk med produsenten til kortet ditt om det er noen kompatibillitetsproblemer med XP + SP2 på det kortet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 hei, sitter på trådløst nettverk i Windows XP nå. jeg er ikke helt sikker jeg, men alt funka fint når jeg installerte Windows 2000 driverne på kortet. dvs. jeg installerte Windows 2000 driverne som fulgte med på install cd`en til D-Link i XP`en min. snodig at det skal funke så bra da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå