Blib Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Kom med deres lister her, så kan vi sammenligne og sørge for å dele på gleden Jeg kan for det første SINNSYKT sterkt anbefale at dere tester Segwayen som står i hallen ett eller annet sted. (Mer info på gathering.org seff). Dette er altså den rulle-saken med gyroer I tillegg er film i chill-out zonen konge, og spilling i Xbox-standen. Og selvsagt, det dere må streve for harde livet for å få med dere: Demoene. Det er så sykt fett! Til sist av det jeg kommer på atm må selvsagt også seminarene nevnes, som f. eks Valve sitt. Opera skulle hatt tidligere i dag (Avlyst), men både Microsoft sitt og "How to make a demo" var konge. Kom dere ut av stolen! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Ellers bør man oppleve å spille RA2 på plasmaskjerm (gjorde jeg i natt), og akkurat nå spilles det OpenTTD på plasmaen *glise* Lenke til kommentar
TinY Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Dusje? litt for mange som ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Skjer det ting her? Sånn rundt i hallen liksom? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2005 Skjer det ting her? Sånn rundt i hallen liksom? har hørt noen rykter om noe sånt ja... noen en burde prøve på er jo å koble ut flest mulig strøm og nettverks kabler og se hvor langt en kommer før en blir slått ned Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 dere bør stikke opp i kantina å kjøpe melk, det er rett og slett ubeskrivelig godt etter å ha levd på junkfood og cola i noen dager Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 TA BILDER! Er alltid morro å se på bilder fra TG..! Også demoene er jo et MUST å få med seg da.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 dere bør stikke opp i kantina å kjøpe melk, det er rett og slett ubeskrivelig godt etter å ha levd på junkfood og cola i noen dager har drokke 0.5liter brus og en pizza jeg til nå av junkfood Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 har nettopp sett EM i DDR (trodde det handlet om minne jeg ) var litt kult til tider og se hvor fort disse folka hoppet rundt på en matte. prøvde også Segwayen, stolen på Hi-Fi klubben (annbefales) og leste litt donald på chill out sonen. aaaa. TG Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 prøv DDR-maskinene, det koster 10kr pr pers, (max 2 pers) da får du danse 3 sanger... noen som vet hva som er på den lcd-skjermen nå?? og er det mot computers eller mot folk? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 25. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) dere bør stikke opp i kantina å kjøpe melk, det er rett og slett ubeskrivelig godt etter å ha levd på junkfood og cola i noen dager har drokke 0.5liter brus og en pizza jeg til nå av junkfood Hvorfor spise så sundt? og hva er det du spiser? Endret 25. mars 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Ellers bør man oppleve å spille RA2 på plasmaskjerm (gjorde jeg i natt), og akkurat nå spilles det OpenTTD på plasmaen *glise* You bitch! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2005 Men er også gjerne emd på alle xbox compoene. Svin artig (bortsett fra at jeg går ut med en gang.. Masse fete premier også-- Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Se på damer hehe, er faktisk mitt første år på TG, og kan ikke huske sist jeg hadde det så gøy på et dataparty. TG til neste år også kanskje Er uffatelig mye en kan gjøre hvis man kjeder seg forran pc'en.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Spille, bli med i diverse compos og laste ned ting fra andre folk (bare lovlige ting, som du har kjøpt osv... selvfølgelig). Lenke til kommentar
MagE Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) dere bør stikke opp i kantina å kjøpe melk, det er rett og slett ubeskrivelig godt etter å ha levd på junkfood og cola i noen dager har drokke 0.5liter brus og en pizza jeg til nå av junkfood Hvorfor spise så sundt? og hva er det du spiser? kjøpte noen polarbrød og bananer. dessuten så varer en stor pizza i en hel dag her på TG. men den egnetlige grunnen er vel at jeg er ganske gjerring. fikk 5flasker brus av Kim for ca 24 timer siden. så 4-5liter brus er rettere nå Endret 27. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Fylle harddiskene Lenke til kommentar
notorled Skrevet 27. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2005 Trist at det alt er slutt.. Bare 361 dager igjen.. *vente* Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Spille World of Warcraft med gutta og jenta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg