2r Erik Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Har akkurat bestilt meg en Asus MyPal A620 PDA som bruker Compact Flash. Skal kjøpe meg ett på 1024 Mb. Eg har veldi liten peiling på Pocket Pc/PDA Har derfor ett spørsmål.....Vist eg legger inn en film For Eks. Shrek 2 som tar 280 Mb går det an å sjå den filmen på ein pocket pc eller går det berre an å spille musikk på den ?? Den eg har bestilt har Windows MediaPlayer 9.0 Series. Endret 24. mars 2005 av 2r Erik Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ja, det er fullt mulig å se film på Pocket PC'en, men du bør nok bruke Pocket DivX e.l. Se noen guider her: http://www.pocketmatrix.com/guides/index.php Lenke til kommentar
2r Erik Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Ja, det er fullt mulig å se film på Pocket PC'en, men du bør nok bruke Pocket DivX e.l. Se noen guider her: http://www.pocketmatrix.com/guides/index.php Kan eg berre laste ned Pocket DivX da å legge det inn på Pocket pc'n eller må ej kjøpe nokke?? er det berre Minne størrelsen det står på da kanskje....eller ?? Har lite peiling Endret 25. mars 2005 av 2r Erik Lenke til kommentar
2r Erik Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Går det an å sjå film på pocket Pc'n uten å laste ne nokke til den?? berre å legge inn filmen ?? hjelp meg da, har ikkje peiling !! Endret 24. mars 2005 av 2r Erik Lenke til kommentar
thrill Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kommer an på hva slags format filmen har. Om den er i et av formatene Windows Media Player 9.0 støtter vil det trolig gå greit. Lenke til kommentar
gotark Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 De to programmene jeg bruker er: På pocketpcen: Betaplayer Spiller av det meste, om ikke alt. Lett å forstå seg på, og masse instillingsmuligheter. På pcen: PocketDivX encoder Genialt lite program som tilpasser enhver videofil til pocketpcen din. Utrolig enkelt ibruk. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 De to programmene jeg bruker er: På pocketpcen: Betaplayer Spiller av det meste, om ikke alt. Lett å forstå seg på, og masse instillingsmuligheter. På pcen: PocketDivX encoder Genialt lite program som tilpasser enhver videofil til pocketpcen din. Utrolig enkelt ibruk. Bruker og har brukt begge disse programmene selv på både Neonode N1 og Qtek S100 og jeg kan anbefale de på det sterkeste. Lenke til kommentar
boss3 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 De to programmene jeg bruker er: På pocketpcen: Betaplayer Spiller av det meste, om ikke alt. Lett å forstå seg på, og masse instillingsmuligheter. På pcen: PocketDivX encoder Genialt lite program som tilpasser enhver videofil til pocketpcen din. Utrolig enkelt ibruk. må føye meg i rekken! Dette er 2 geniale program Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har du dvd-filmen kan du bruke programmet dvd-to-pocket-pc. Den lager en liten fil med optimal oppløsning du kan spille av i media player. Bruker dette på min FS Loox 720. Funker bra, flyturene blir ikke de samme. Lenke til kommentar
a_f Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvis det er en avi fil du vil se på PPC, så kan du bruke virtual dub. Og for å konvertere en DVD, kan man bruke autogordianknot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå