gurugutten Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Trenger skjermkort driver til en Compaq Evo N610c som har ett radeon mobility 7500 kort til direct x9, men den jeg finner på hp sine sider ser ikke ut til å fungere. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ta en kikk på www.ati.com Lenke til kommentar
gurugutten Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Det står bare att jeg må få driver fra produsenten, og den funker ikke. Når jeg prøver å installere sier den bare "could not find display driver" ok så lukkes det. Noen andre tips? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Skal finne ut av mer etterpå. Må bare stikke på jobb nå... Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Trenger skjermkort driver til en Compaq Evo N610c som har ett radeon mobility 7500 kort til direct x9, men den jeg finner på hp sine sider ser ikke ut til å fungere. Noen som kan hjelpe? Bruk Omegadrivers. http://omegadrivers.net/. RM 7500 skal støttes av denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå