Gå til innhold

Fedora 3 - Instalasjons problemer

Anbefalte innlegg

Har lastet ned Fedora 3 fra en ftp server og brent alle CD'ene ut

Booting og alt går fint, helt til inne i selve instalasjonen, da jeg kan velge språk, land osv. da henger den seg rett og slett! alt stopper! :dontgetit:

Har prøvd ting som: annen Harddisk, testet CD'ene på starten av instalasjon og brent ut CD 1 på nytt. ingen forskjell, den henger seg fortsatt.

hva kan være galt? og hva kan jeg gjøre med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde noe liknende med redhat 9, men husker ikke helt hvordan feilen oppsto. Eneste jeg husker var at hvis jeg valgte norsk språk og tastatur låste det seg. Men lot jeg det stå på engelsk fungerte det. Og når jeg logget inn første gang var det bare å sette opp norsk tastatur. Alt blir jo da stående på engelsk, men selv syns jeg det er en vanesak som er lett å vende seg til.

:w00t: wehoo, innlegg nr 100. bare 3.5 år til så er jeg på 200 :w00t:

Lenke til kommentar
Hadde noe liknende med redhat 9, men husker ikke helt hvordan feilen oppsto. Eneste jeg husker var at hvis jeg valgte norsk språk og tastatur låste det seg. Men lot jeg det stå på engelsk fungerte det. Og når jeg logget inn første gang var det bare å sette opp norsk tastatur. Alt blir jo da stående på engelsk, men selv syns jeg det er en vanesak som er lett å vende seg til.

:w00t: wehoo, innlegg nr 100. bare 3.5 år til så er jeg på 200 :w00t:

Jo, det stemmer, jeg husker også den buggen.

Problemet oppsto hvis man kjørte installasjonen på norsk.

Jeg kjørte installasjonen på engelsk, men valgte å installere norsk språk, det funket fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...