tunam85 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 er det stor etterspørsel på denne mobilen i norge?og om det går an å bruke det i norge?for jeg har lyst på en sånn,men lurer på hvordan det er med mms og gprs og 3g. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har aldri hørt om den før, så jeg antar at etterspørselen er veldig lav.. Skal du kjøpe den i utlandet eller hva? Forklar litt nærmere er du snill Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 E1000 tror jeg ikke selges i Norge. Veldig lekker og bra mobil, selv om Motorola-menyene er dårlige. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 E1000 tror jeg ikke selges i Norge.Veldig lekker og bra mobil, selv om Motorola-menyene er dårlige. Menyene er vel en smaksak? Jeg syntes Motorola har kjempera menyer! Denne finnes ikke i Norge enda men kommer om ikke alt så lenge. Kan kjøpes fra utlandet og den fungerer perfekt Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Smakssak ja, men i forhold til de 25 andre mobil-merkene jeg bruker så er Motorola blant de værste å finne fram i menyene på. Må jo være _noe_ som ikke er helt bra da.. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Helt enig med Molna, Motorola menyene er elendige etter min mening. Rart at de ikke innser det selv.... Siemens U15 har forøvrig Motorola menyer, så det er artig å se at Molna ,som alltid fremhever Siemens, innrømmer at Siemens U15 har en av de værste menyene han noengang har testet Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 jeg skal starte som hobby selger,og jeg får inn kvoter med forskjellige mobiler langt under nettpris.jeg kjøper hovedsaklig fra england,for jeg kjenner en som driver med mobil der borte.disse er med garanti. Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Siemens U15 har forøvrig Motorola menyer, så det er artig å se at Molna ,som alltid fremhever Siemens, innrømmer at Siemens U15 har en av de værste menyene han noengang har testet Hvordan er det artig? Antar du sier dette pga websiden min, men vi er kjent for å slakte Siemens-mobiler i våre Reviews, så noe negativt om Siemens ville vært temmelig normalt fra meg. Har aldri prøvd U15 (eller U10, som også er Motorola), men kjenner godt til Motorola-versjonen A835. Sorry, men det var en tåpelig kommentar av deg... og undersøk litt neste gang du prøver å være morsom Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det er artig fordi du alltid skryter av Siemens (trodde jeg). Etter ett kjapt søk på siden din nå så ser jeg at du ihvertfall ikke skryter av U15, så tydeligvis var jeg litt kjapt ute Uansett er vi enige om at Motorola ikke kan lage menyer (og at Siemens kanskje burde holde seg unna Motorola). Uansett så får du ha en fortsatt god påske Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Siemens avsluttet alt samarbeide med Motorola like før julen 2003, så den saken skulle være grei Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) De har forbedret menyen drastisk i siste modeller, det med at menyene er dårlige synes jeg begynner å bli en gammel kritikk for å være ærlig. De er mye bedre nå enn for et par år tilbake. Så de har hørt på kritikken. De har forresten et nytt menysystem klart for lansering iløpet av året, kan hende vi vil se dette i telefoner som kommer i Q3-4. EDIT: Til topic :-) E1000 er så langt en av de beste 3G telefonene ute, dessverre er den ikke til salgs i Norge, så man må handle fra utlandet. Er en del tråder om den allerede på dette forumet, så du må bare søke for mer informasjon. Den er ganske populær i England iallefall blant 3G telefonene. Så flere som hadde den sist gang jeg var på besøk der (2 uker siden). -Heiper- Endret 25. mars 2005 av Heiper Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Vel Jørgen, du burde kjenne meg fra club-siemens sidene hvor jeg har vanket i mange år. Jeg har testet alle ( foruten Qtek 9090 ) som har ært ute i markedet ( også utenom Europa ) de siste 4 - 5 årene så jeg vil nok mene mitt grunnlag er vel så godt som ditt. Men je skriver iallefall at dette er MITT synspunkt. Motorola er det beste jeg har testet ( De ETTER T720 ) De verste er: Siemens ( Sorry Molna men sant ) Philips Alcatel Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Siemens ( Sorry Molna men sant ) Ikke _sant_ , men din personlige mening Akkurat som jeg har mine personlige meninger, men ulikt deg så klager jeg ikke over at andre har en annen mening Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg klager ikke :-) Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Og da er vi langt nok off-topic til at denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg