Gå til innhold

motorola e1000.er den populær?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med Molna, Motorola menyene er elendige etter min mening. Rart at de ikke innser det selv.... Siemens U15 har forøvrig Motorola menyer, så det er artig å se at Molna ,som alltid fremhever Siemens, innrømmer at Siemens U15 har en av de værste menyene han noengang har testet ;)

Lenke til kommentar
Siemens U15 har forøvrig Motorola menyer, så det er artig å se at Molna ,som alltid fremhever Siemens, innrømmer at Siemens U15 har en av de værste menyene han noengang har testet ;)

Hvordan er det artig?

Antar du sier dette pga websiden min, men vi er kjent for å slakte Siemens-mobiler i våre Reviews, så noe negativt om Siemens ville vært temmelig normalt fra meg.

Har aldri prøvd U15 (eller U10, som også er Motorola), men kjenner godt til Motorola-versjonen A835.

Sorry, men det var en tåpelig kommentar av deg... og undersøk litt neste gang du prøver å være morsom :)

Lenke til kommentar

Det er artig fordi du alltid skryter av Siemens (trodde jeg). Etter ett kjapt søk på siden din nå så ser jeg at du ihvertfall ikke skryter av U15, så tydeligvis var jeg litt kjapt ute :blush:

Uansett er vi enige om at Motorola ikke kan lage menyer (og at Siemens kanskje burde holde seg unna Motorola).

Uansett så får du ha en fortsatt god påske ;)

Lenke til kommentar

De har forbedret menyen drastisk i siste modeller, det med at menyene er dårlige synes jeg begynner å bli en gammel kritikk for å være ærlig. De er mye bedre nå enn for et par år tilbake. Så de har hørt på kritikken. De har forresten et nytt menysystem klart for lansering iløpet av året, kan hende vi vil se dette i telefoner som kommer i Q3-4.

EDIT: Til topic :-) E1000 er så langt en av de beste 3G telefonene ute, dessverre er den ikke til salgs i Norge, så man må handle fra utlandet. Er en del tråder om den allerede på dette forumet, så du må bare søke for mer informasjon. Den er ganske populær i England iallefall blant 3G telefonene. Så flere som hadde den sist gang jeg var på besøk der (2 uker siden).

-Heiper-

Endret av Heiper
Lenke til kommentar

Vel Jørgen, du burde kjenne meg fra club-siemens sidene hvor jeg har vanket i mange år. Jeg har testet alle ( foruten Qtek 9090 ) som har ært ute i markedet ( også utenom Europa ) de siste 4 - 5 årene så jeg vil nok mene mitt grunnlag er vel så godt som ditt. Men je skriver iallefall at dette er MITT synspunkt.

Motorola er det beste jeg har testet ( De ETTER T720 )

De verste er:

Siemens ( Sorry Molna men sant )

Philips

Alcatel

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...