EG-s Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hadde litt problem med dvd brenner som brente alt på 2.4. Har fått en ny en, nd-5100a flashet til nd-5500a fikk endelig testet de 8x platene som før kun brente på 2.4. Har 4 spindler (25stk) verbatim Advanced azo dvd+r. De til 119 på lefdal. Nero rapporterer de nå på 4x hastighet, men dvd identifier kan ikke lese hvilke merke de er. --------------------------------------------------------------------------- Unique Disc Identifier : [Not Available] --------------------------------------------------------------------------- Disc & Book Type : [Not Available] - [Not Available] Manufacturer Name : [Not Available] Manufacturer ID : [Not Available] Media Type ID : [Not Available] Product Revision : [Not Available] Blank Disc Capacity : [binary GB (1024) Followed By Decimal GB (1000)] Recording Speeds : [Disc Speeds Are Regardless Of Drive Capabilities] --------------------------------------------------------------------------- Alt neroinfotool får fram er hastigheten på 4x-2.4x Har også noen få commodore dvd+r 8x speed igjen.. De brennes fortsatt kun på 2.4. Men der leses de fint i dvdident og nero. Mener å huske verbatimene var Optodisc eller noe, kan det stemme? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det kan faktisk hende at brenneren din ikke virker med DVD identifier. Kan også skyldes dårlige IDE drivere eller evt andre programmer som blokkerer for at Media ID vises. Verbatim er Mitsubishi chemicals corporation - ikke optodisc. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) ok, da får jeg kjøpe inn et lite parti av de vervatimene. Slik at en slipper bomkjøp med de som brennes på 2.4 Endret 24. mars 2005 av EG-s Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har du prøvd å identifisere verbatim platene etter at du har brent noe på dem? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 ja, det funket etter at de ble brent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå