hishadow Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 referanse. Ser ut til at Bruce McCandless II, allerede i 1984, var første mann ute med Jackass stunts. Lenke til kommentar
jrz Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 vanvittig kult "The MMU works by shooting jets of nitrogen and has since been used to help deploy and retrieve satellites" må nok være ganske stø på hendene for å komme seg tilbake Lenke til kommentar
nord Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Skjønner ikke stuntet henger du ute i tomme verdensrommet uten noen form for tau mellom deg og romskipet hver dag? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Skjønner ikke stuntet henger du ute i tomme verdensrommet uten noen form for tau mellom deg og romskipet hver dag? HAH klarer det fint uten jet også jeg! Få ei sleiv med ertersuppe først så skal jeg vise deg Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Damn, det der så litt småskummelt ut. Lenke til kommentar
simes Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Heh, husker jeg så det bildet for lenge siden, ja. Seriøst stilig. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det der hadde ikke jeg turt, men sikkert veldig fin utsikt over planeten vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå