Zeld Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hei , fant i dag en kompresor kjøler (fase kjøler) fra et gammelt båt kjøleskap. Den går på 12V og 50-70 Watt (trur det er det). Kan jeg kjøre denne på min psu? Psu `en er på 400watt den driver 1 HD 3 vifter + skjermkort og cpu. Eller må jeg har et adapter? eventuelt hvor kan dette kjøpes? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 hadde vert fett om det funka. sleng opp en worklogg Lenke til kommentar
Zeld Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Ja hadde vært morsomt om jeg fant noe jeg kan kjøre den med . Er det noen måte jeg kan bruke en annen Psu , allså bruke 2 psuer? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 du kan jo foreksempel gjøre det ja:P men jeg tror psuen din greier det. kommer an på hvilket skjermkort du har? Lenke til kommentar
Zeld Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Har er radeon X600XT. Men noen som vet ossen jeg kan bruke en psu til , ossen jeg skal koble den til? Lenke til kommentar
Zeld Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Takk, skal se om jeg får det til og funke men det blir i morgen. Lenke til kommentar
Zeld Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Har nå fått start på kjøleren og skal vel begynne med kjøle kassen snart. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Gleder med til en eventuell worklogg! Lykke til! LOZER Lenke til kommentar
Zeld Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Jo den brøker en del og vibrere en del men den kjøler ganske bra, og tror den skal kjøle luften i kabiset bra Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Men er det kult og ha ein pc om står og vibrerer og bråker? Eller skal du ha den i eit annet rom eller noe sånt? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Viss det bråker så #&¤%/#%, kan du jo bare bruke vanlige vifter i stedet Lenke til kommentar
Zeld Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Kompressoren skal stå i en annen kasse, men skal prøve og få den til og ikke riste og få vekk det meste av lyden med gummi der den festes med skruer , så trur den ikke skal bli så ille.Er jo alltid morsomt med et lite prosjekt Med denne kompressoren håper jeg at jeg kan få ned tempen mye, medtanke på at den blir -grader. Kan det hjelpe med støymatter i kassen til kompressoren? Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Kan det hjelpe med støymatter i kassen til kompressoren? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå