Gå til innhold

Sapphire Radeon X800SE 256MB?

ERI91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vent til x800XL Ultimate, nesten samme kortet, bare med "påbygget" Zalman GPU kjøler som skal være lydløs og kjøler meget bra :thumbup:

Det høres veldig ut som det samme opplegget som 9800 Pro Ultimate Edition. Det ble så varmt at man kunne steike vafler på det og var vanskelig å overklokke. Når prisen var så utrolig mye høyere enn vanlig syns jeg det er bedre å leve med litt viftesus, men det er nå meg.

Lenke til kommentar

Jeg kjører på med ett x800se kort.. Kjøpte det for 3k, men må inrømme at jeg angrer litt på at jeg ikke invisterte ettpar hundrelapper ekstra i feks. ett pro kort.. Men for all del, kortet er kjempe bra det! litt overpriset er jeg redd..

Lenke til kommentar
Jeg kjører på med ett x800se kort.. Kjøpte det for 3k, men må inrømme at jeg angrer litt på at jeg ikke invisterte ettpar hundrelapper ekstra i feks. ett pro kort.. Men for all del, kortet er kjempe bra det! litt overpriset er jeg redd..

Ja.. det er det som trekker ned her. Kortet er ikke dårlig på noen måte, men håpløst overpriset og spesielt nå når X800XL har kommet til en meget god pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...