fxwz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 eeeyy!Arve I remember you! hehe Wi va da på Lan te anders vi, du, henning, anders og eg! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Wi va da på Lan te anders vi, du, henning, anders og eg! jepp, husker det! lane't til anders var jo helt supert men nok OT nå! Endret 23. mai 2005 av vivastar Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Se her: Forum -> Off topic -> OT-baren I OT-barn snakke mainn OT! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Se her: Forum -> Off topic -> OT-barenI OT-barn snakke mainn OT! ja men jeg mente at det var nok OT i denne posten Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ingen fra Byåsen her? Jeg kommer fra Byåsen, men om en måneds tid så flytter jeg til Kattem Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Bare minne litt om at det ikke skal spammes så _veldig_ mye i threaden selv om dere har fått en "egen" thread Forsett... Lenke til kommentar
andresb43 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg bor på Singsaker i Trondheim. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når e kolvredagen? Kolvereid-dagene arrangeres hvert år i uke 32. Årets dager starter torsdag 11. august, og avsluttes lørdag 13. august med stor fest. Her blir det noe for enhver smak. Fredag 12.August: StageDolls rocker byen! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Bare minne litt om at det ikke skal spammes så _veldig_ mye i threaden selv om dere har fått en "egen" thread Forsett... Vil du nevne noe mer utover dette? Dere kan jo til tider bli sinte uten at vi skjønner hva som er i veien! Husk! Trøndere er et eget folkeslag. Oversatt: Villj du næwn nå meir utåver det der? Dåkk kainn jo t tider bli sint utn at vi skjønne bera! Husk! Trøndera e eit eiga fålkeslag Lenke til kommentar
minotir Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Brekstad, Ørland (utenfor trheim ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Heisann, jeg heter tøbbi og kan ikke skrive godkjent trøndersk Huff, det er vondt å se på. Jeg skal feste den dagen alle trønderne slutter å skrive dialekt over internett, sms og lignende. mvh Lars "best i test - Trondheim vest" Pedersen Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Heisann, jeg heter tøbbi og kan ikke skrive godkjent trøndersk Huff, det er vondt å se på. Jeg skal feste den dagen alle trønderne slutter å skrive dialekt over internett, sms og lignende. mvh Lars "best i test - Trondheim vest" Pedersen word. For mange byfolk og nordtrøndere her spør du meg, bedre og bo midt i mellom. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Jeg er verst.. Jeg bor i Hell.. Ok da, heter vel gjerne Lånke, men noen meter bort heter det Hell. Stjørdaln Kommune. Noen fra nærheten? Edit: Jeg har jo faktisk skrevet i denne tråden før Endret 15. juni 2005 av Steina Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Heisann, jeg heter tøbbi og kan ikke skrive godkjent trøndersk Huff, det er vondt å se på. Jeg skal feste den dagen alle trønderne slutter å skrive dialekt over internett, sms og lignende. Er med på den festen. Som du sier, det er vondt å se på.. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Romolslia - Trondheim. Endret 16. juni 2005 av christer-R Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Neh! Sluttj med denne namdalsdialækta! Dennj går mæ på nærvan! Æ får angst snart!.. Innherred vettu, d såm dug! Men, ikke mer trøndersk.. Måtte bare si noe Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 trøndere har teit bart og snakker grenseløst irriterende å høre på pga. den stygge dialekta si. dette er selvfølgelig bare min personlige mening og er ikke ment for å støte noen av dere på forumet Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Romolslia, Trondheim. Ekte trønder og stolt av det :] Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Romolslia, Trondheim. Ekte trønder og stolt av det :] Jasså, kanskje jeg kjenner deg.. Navn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå