ATi-Radeon Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 den rette sia er lade, det var dere selv. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 BYÅSEN - UGLA ! Nærheten av Rimin Bæst plassn i byn det folkens! Da bor vi ikke langt fra hverandre. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg har ved noen anledninger vært på Huseby og sett tilstandene. Det er jo mengdevis av ungdomsgjenger og slikt.. Det virket ihvertfall ikke som et sted jeg ville oppholdt meg mer enn høyst nødvendig Hvor befinner disse ungdomsgjengene seg? Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) I trøndelag på prøve. Heldigvis flytter jeg tilbake til det blide sørland om 1 år Ikke mye trøbbel observert på Tyholt jeg. Eneste jeg husker å ha sett var et par ungdommer ruset på noe annet enn alkohol. Endret 9. april 2005 av hishadow Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ikke mye trøbbel observert på Tyholt jeg. Eneste jeg husker å ha sett var et par ungdommer ruset på noe annet enn alkohol. Det er generelt lite "trøbbel" i Trondheim. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Én ting æ lure på:Når dåkker skriv bokmål, koffor kjæm dåkker med ordan "selv" og "vet", når dåkker si "sjøl" og "veit"-og det i tillægg e låvli å skriv det sånn på bokmål òg? Kjæm fra Malvik rætt utafor Trånnjæm.. å koffer sei du en ting? æ bruke å sei ein ting!! Endret 9. april 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Én ting æ lure på:Når dåkker skriv bokmål, koffor kjæm dåkker med ordan "selv" og "vet", når dåkker si "sjøl" og "veit"-og det i tillægg e låvli å skriv det sånn på bokmål òg? Kjæm fra Malvik rætt utafor Trånnjæm.. fordi hvordan man skriver og hvordan man snakker er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Én ting æ lure på:Når dåkker skriv bokmål, koffor kjæm dåkker med ordan "selv" og "vet", når dåkker si "sjøl" og "veit"-og det i tillægg e låvli å skriv det sånn på bokmål òg? Kjæm fra Malvik rætt utafor Trånnjæm.. fordi hvordan man skriver og hvordan man snakker er to forskjellige ting. not for me.. bruke som regel å skriv likedan som æ snakke Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Romolslia, Trondheim / Kroppanmarka, Trondheim her. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Kommer egentli ifra Nærøy, men bor nå på Spillum i namsos... ikke for å være frekk men jeg syns Namsos er en dårlig plass å bo anbefaler ingen til å flytte hit, så neste år håper jeg får flytte til malvik! Å at kolvereid er norges minste by skulle aldri ha vært, hybelen min jo er jo større enn kolvereid Endret 23. mai 2005 av vivastar Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Å at kolvereid er norges minste by skulle aldri ha vært, hybelen min jo er jo større enn kolvereid lol @ Kolvereid Rørvik er større: Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 er halv trønder fadern kommer fra Hitra Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Ah, fett. Jeg har bodd på Hitra i fem år :] Lenge siden jeg flyttet tilbake til Trondheim, dog, men jeg har litt av det festglade bondeblodet i meg enda Lenke til kommentar
dabear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Én ting æ lure på:Når dåkker skriv bokmål, koffor kjæm dåkker med ordan "selv" og "vet", når dåkker si "sjøl" og "veit"-og det i tillægg e låvli å skriv det sånn på bokmål òg? Kjæm fra Malvik rætt utafor Trånnjæm.. fordi hvordan man skriver og hvordan man snakker er to forskjellige ting. not for me.. bruke som regel å skriv likedan som æ snakke Hadde helt glemt denne tråden jeg. Skriver jeg trønder, skriver jeg det skikkelig. Det betyr at jeg følger mi ega dialekt, og der sier jeg en ting. På samme måte sier du sikkert en/ein bil og melk, mens jeg ville slått til med ei bil og mælk. vivastar: Er du gammel? bor i Malvk sjøl.. leif.. Endret 23. mai 2005 av dabear Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kommer egentli ifra Nærøy, men bor nå på Spillum i namsos... ikke for å være frekk men jeg syns Namsos er en dårlig plass å bo anbefaler ingen til å flytte hit, så neste år håper jeg får flytte til malvik! Å at kolvereid er norges minste by skulle aldri ha vært, hybelen min jo er jo større enn kolvereid Bor på Kolvre egå! ja, har du eit navn du da eiller? alder? Mn seriøst dåkk, vi må da få låw t å snakk på trøndersk i trån hr! My artiar å skriv trøndersk her, einka å skriv bokmål på SO4! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) vivastar: Er du gammel? bor i Malvk sjøl.. Jeg er 17 nå blir 18 om ikke så lenge! Bor på Kolvre eg å! ja, har du eit navn du da eiller? alder? Se på profilen min for navn og alder! Endret 23. mai 2005 av vivastar Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 vivastar: Er du gammel? bor i Malvk sjøl.. Jeg er 17 nå blir 18 om ikke så lenge! Bor på Kolvre eg å! ja, har du eit navn du da eiller? alder? Se på profilen min for navn og alder! eeeyy! Arve I remember you! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) eeeyy!Arve I remember you! hehe Endret 23. mai 2005 av vivastar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå