havfal Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 lade is da place, vi har jo gangstern FUCK FOR A BUCK legenden da og ikke minst crips som forsåvidt ikke holder til på lade, og bra er det Lenke til kommentar
Enelya Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Tyholt,Trondheim, beste strøket i byen Eller ikke... en av de dessverre en del søppel på blussuvoll i det siste. Helt riktig. Tyholt hører med på et av de beste strøkene i Trondheim. Dessverre har vi sett mye påvirkning på ungdommen på Blussuvoll fra rosenborg og andre ikke fullt så fine strøk. Det er nesten (NESTEN) blitt slik at jeg ikke føler meg trygg lenger når jeg går hjem fra kamerater og slikt. Før i tiden kunne jeg føle meg trygg på at det ikke var noe tull på Strinda, men nå er det ikke uvanlig med ungdomsgjenger, og av ogtil tilogmed gangstere og annet.. Jeg gikk på Bluss i fjor. Er en del gangstere og sånn. Men ingen grunn til å føle seg utrygg, tror jeg:) Bare man ikke gjør dem noe, så er de harmløse. Men uansett så er det skikkelig skummelt å gå her på Tyholt alene om natta eller kvelden. Har opplevd at biler med eldre ungdommer har senket farten og folk har hoppet ut og sånn. Men det gjelder kanskje overalt i de fleste byer.. Ikke vet jeg. Endret 29. mars 2005 av Enelya Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Jeg gikk på Bluss i fjor. Er en del gangstere og sånn. Men ingen grunn til å føle seg utrygg, tror jeg:) Bare man ikke gjør dem noe, så er de harmløse. Men uansett så er det skikkelig skummelt å gå her på Tyholt alene om natta eller kvelden. Har opplevd at biler med eldre ungdommer har senket farten og folk har hoppet ut og sånn. Men det gjelder kanskje overalt i de fleste byer.. Ikke vet jeg. Sammentreff jeg og Men ellers vil jeg si at jeg opplevde en ganske stor forandring på blussuvoll de 3 årene jeg gikk der. Og det om at det er skummelt tror jeg ikke det er mye bedre andre plasser. Endret 29. mars 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Æ bor nå på Byåsen i Trondeheim æ da Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) æ å Endret 29. mars 2005 av Rome Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Huseby, Trondheim her. Pent og rolig strøk det må jeg si. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Oi, kommi trå for trøndera som kammerat'n min har lagga! Mytty som har skjedd på forume' i påska! Bjørum, Namsos bor æ! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kuhaugen, Trondheim bor jeg. Ganske nerme Tyholt. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Huseby, Trondheim her. Pent og rolig strøk det må jeg si. Nekter jeg å tro.. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tyholt,Trondheim, beste strøket i byen Eller ikke... en av de dessverre en del søppel på blussuvoll i det siste. Helt riktig. Tyholt hører med på et av de beste strøkene i Trondheim. Dessverre har vi sett mye påvirkning på ungdommen på Blussuvoll fra rosenborg og andre ikke fullt så fine strøk. Det er nesten (NESTEN) blitt slik at jeg ikke føler meg trygg lenger når jeg går hjem fra kamerater og slikt. Før i tiden kunne jeg føle meg trygg på at det ikke var noe tull på Strinda, men nå er det ikke uvanlig med ungdomsgjenger, og av ogtil tilogmed gangstere og annet.. Jeg gikk på Bluss i fjor. Er en del gangstere og sånn. Men ingen grunn til å føle seg utrygg, tror jeg:) Bare man ikke gjør dem noe, så er de harmløse. Men uansett så er det skikkelig skummelt å gå her på Tyholt alene om natta eller kvelden. Har opplevd at biler med eldre ungdommer har senket farten og folk har hoppet ut og sånn. Men det gjelder kanskje overalt i de fleste byer.. Ikke vet jeg. Har ikke akkurat opplevd noe slikt, men jeg trodde alltid at Strinda skulle være og forbli fritt for slikt. Bare synd at det sprer seg slik Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 BYÅSEN - UGLA ! Nærheten av Rimin Bæst plassn i byn det folkens! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Huseby, Trondheim her. Pent og rolig strøk det må jeg si. Nekter jeg å tro.. Hehe, jeg også. Ikke lenge siden jeg ble tvunget til å "ta vare på" en kar til politiet kunne hente han ..men ellers bare bra Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nekter jeg å tro.. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg er nortrønder. Kommer fra grong kommune, men nå bor jeg på harestua Grong(n)... Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Nekter jeg å tro.. Hvorfor det? QUOTE (Knut.ea @ 04/04/2005 : 21:34) QUOTE (Katalysator @ 29/03/2005 : 22:10) Huseby, Trondheim her. Pent og rolig strøk det må jeg si. Nekter jeg å tro.. Hehe, jeg også. Ikke lenge siden jeg ble tvunget til å "ta vare på" en kar til politiet kunne hente han ..men ellers bare bra Endret 6. april 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 æ bor i namsos!!fin lit`n by!! Ska fløtt t namsos t høstn æ, ska gå IKT shø. No bor æ på rørvik som e ein fin liten plass Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hehe, jeg også. Ikke lenge siden jeg ble tvunget til å "ta vare på" en kar til politiet kunne hente han. Å ja seff, jeg glemte at et enkelttilfelle gjør Huseby til et generelt urolig område. Dumme meg. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg har ved noen anledninger vært på Huseby og sett tilstandene. Det er jo mengdevis av ungdomsgjenger og slikt.. Det virket ihvertfall ikke som et sted jeg ville oppholdt meg mer enn høyst nødvendig Lenke til kommentar
dabear Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Én ting æ lure på: Når dåkker skriv bokmål, koffor kjæm dåkker med ordan "selv" og "vet", når dåkker si "sjøl" og "veit"-og det i tillægg e låvli å skriv det sånn på bokmål òg? Kjæm fra Malvik rætt utafor Trånnjæm.. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Å ja seff, jeg glemte at et enkelttilfelle gjør Huseby til et generelt urolig område. Dumme meg. Hehe, neida.. ser stort sett på Huseby som en bra plass. En av de bedre sett bort fra at det ligger på feil side av byen Edit: dabear: Det e itj så lett å hold sæ te eine skrivemåtn har æ funne ut. Skriv jo fårr det meste bokmål, men nånn gang dialekt. I trån her bli det derfor litt knotat føle æ Endret 7. april 2005 av Atanatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå