Gå til innhold

den lille tråden for trøndere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tyholt,Trondheim, beste strøket i byen :p

Eller ikke...

en av de ;)

dessverre en del søppel på blussuvoll i det siste.

Helt riktig. Tyholt hører med på et av de beste strøkene i Trondheim. Dessverre har vi sett mye påvirkning på ungdommen på Blussuvoll fra rosenborg og andre ikke fullt så fine strøk.

Det er nesten (NESTEN) blitt slik at jeg ikke føler meg trygg lenger når jeg går hjem fra kamerater og slikt. Før i tiden kunne jeg føle meg trygg på at det ikke var noe tull på Strinda, men nå er det ikke uvanlig med ungdomsgjenger, og av ogtil tilogmed gangstere og annet.. :(

Jeg gikk på Bluss i fjor. Er en del gangstere og sånn. Men ingen grunn til å føle seg utrygg, tror jeg:) Bare man ikke gjør dem noe, så er de harmløse. Men uansett så er det skikkelig skummelt å gå her på Tyholt alene om natta eller kvelden. Har opplevd at biler med eldre ungdommer har senket farten og folk har hoppet ut og sånn.

Men det gjelder kanskje overalt i de fleste byer.. Ikke vet jeg.

Endret av Enelya
Lenke til kommentar
Jeg gikk på Bluss i fjor. Er en del gangstere og sånn. Men ingen grunn til å føle seg utrygg, tror jeg:) Bare man ikke gjør dem noe, så er de harmløse. Men uansett så er det skikkelig skummelt å gå her på Tyholt alene om natta eller kvelden. Har opplevd at biler med eldre ungdommer har senket farten og folk har hoppet ut og sånn.

Sammentreff jeg og :whistle:

Men ellers vil jeg si at jeg opplevde en ganske stor forandring på blussuvoll de 3 årene jeg gikk der.

Og det om at det er skummelt tror jeg ikke det er mye bedre andre plasser.

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Tyholt,Trondheim, beste strøket i byen :p

Eller ikke...

en av de ;)

dessverre en del søppel på blussuvoll i det siste.

Helt riktig. Tyholt hører med på et av de beste strøkene i Trondheim. Dessverre har vi sett mye påvirkning på ungdommen på Blussuvoll fra rosenborg og andre ikke fullt så fine strøk.

Det er nesten (NESTEN) blitt slik at jeg ikke føler meg trygg lenger når jeg går hjem fra kamerater og slikt. Før i tiden kunne jeg føle meg trygg på at det ikke var noe tull på Strinda, men nå er det ikke uvanlig med ungdomsgjenger, og av ogtil tilogmed gangstere og annet.. :(

Har ikke akkurat opplevd noe slikt, men jeg trodde alltid at Strinda skulle være og forbli fritt for slikt. Bare synd at det sprer seg slik :cry:

Lenke til kommentar
Nekter jeg å tro..

Hvorfor det? :dontgetit:

QUOTE (Knut.ea @ 04/04/2005 : 21:34)

QUOTE (Katalysator @ 29/03/2005 : 22:10)

Huseby, Trondheim her. Pent og rolig strøk det må jeg si.   

Nekter jeg å tro.. 

Hehe, jeg også. Ikke lenge siden jeg ble tvunget til å "ta vare på" en kar til politiet kunne hente han 

..men ellers bare bra 

Endret av Knut.ea
Lenke til kommentar

Én ting æ lure på:

Når dåkker skriv bokmål, koffor kjæm dåkker med ordan "selv" og "vet", når dåkker si "sjøl" og "veit"-og det i tillægg e låvli å skriv det sånn på bokmål òg?

Kjæm fra Malvik rætt utafor Trånnjæm..

Lenke til kommentar
Å ja seff, jeg glemte at et enkelttilfelle gjør Huseby til et generelt urolig område. Dumme meg.  :ermm:

Hehe, neida.. ser stort sett på Huseby som en bra plass. En av de bedre sett bort fra at det ligger på feil side av byen :p

Edit:

dabear: Det e itj så lett å hold sæ te eine skrivemåtn har æ funne ut. Skriv jo fårr det meste bokmål, men nånn gang dialekt. I trån her bli det derfor litt knotat føle æ :p

Endret av Atanatar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...