x871kx6167ss7 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Dere trøndere har ikke mye å snakke om Lenke til kommentar
Uncle_Champ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 kommer fra krangle-fant byen stjørdal At Stjørdal er en by er vel å overdrive? En flat plass med flere enn ett hus. Lenke til kommentar
Uncle_Champ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nysalta torsk e jo ækstremt godt da. nånn annan som har smaka de? Så enig. MY ber einn laks... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 ingenting som slår (av fisk seff. ikke noe annet kjøtt) kokt laks eller grillet ørrett Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 At Stjørdal er en by er vel å overdrive? En flat plass med flere enn ett hus. Stjørdal har faktisk fått bystatus for ikke så lenge siden Ikke at jeg bor der nei. Jeg bor på Byåsen i Trondheim Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Levanger har vel også fått bystatus, såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Eh, javel. For en post... Trøndere har bart og snakker rart. snakke æ rart!? Endret 28. mars 2005 av ("-) Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Levanger har vel også fått bystatus, såvidt jeg vet. Hehe helt utrolig :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ja, en skulle ikke tro det. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nysalta torsk e jo ækstremt godt da. nånn annan som har smaka de? Så enig. MY ber einn laks... Ja, dævven hainn. Æ åt akkurat kokt laks te meddag. Utruli kjedelig mat, ailtså. Da foretrække æ heilt klart torsk. Sjøl kjæm æ da fra Hølonda i Melhus kommune, men æ driv nå å tar nå nånn tura te Steinkjer i ny og ne. Må få me sæ aill sidan av trønderkultur'n, vet du. Deinn e jo så mangfoldi ... Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Laks er nå mer enn bare kokt laks da... Grillet laks er noe av det beste som finnes Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tyholt,Trondheim, beste strøket i byen Eller ikke... en av de dessverre en del søppel på blussuvoll i det siste. Helt riktig. Tyholt hører med på et av de beste strøkene i Trondheim. Dessverre har vi sett mye påvirkning på ungdommen på Blussuvoll fra rosenborg og andre ikke fullt så fine strøk. Det er nesten (NESTEN) blitt slik at jeg ikke føler meg trygg lenger når jeg går hjem fra kamerater og slikt. Før i tiden kunne jeg føle meg trygg på at det ikke var noe tull på Strinda, men nå er det ikke uvanlig med ungdomsgjenger, og av ogtil tilogmed gangstere og annet.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Laks er nå mer enn bare kokt laks da... Grillet laks er noe av det beste som finnes eni men den må værra pærfæk krydra da!! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Æ e no trønder ja. Født i Levanger og har voksi opp på Fosen Men bor i Trondheim no da. E lærling på Ringve Videregående Skole ved Lade. Om nån veit av den skolen.. ætter å ha sykkla forbi denij i ti år så ska æ nok klar å finn den Lade/Fagerheim -> Trondheim Lenke til kommentar
Enelya Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tyholt/Berg/Singsaker. Litt usikker Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 nån her som har smakt steika makkrel? hvis ikke så må du bare smake det!! ( husk å bruke mye sitronpepper på!!) Lenke til kommentar
Uncle_Champ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Levanger har vel også fått bystatus, såvidt jeg vet. Hehe helt utrolig :!: Ikke særlig utrolig egentlig, når faktisk Kolvereid også er "by". Alle kommunestyrer kan jo fritt vedta dette nå. Det gjør jo at det forlengst har mistet mening. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Så det har ingenting med antall mennesker som bor i området å gjøre? Trodde det var en grense ett eller annet sted, fra tettsted til by..? Lenke til kommentar
Uncle_Champ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Sjøl kjæm æ da fra Hølonda i Melhus kommune. Hølondinga e vel bare skiløpera eller bønder. Og du e vel, så vidt æ veit, i den eine kategorin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå