Gå til innhold

den lille tråden for trøndere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk så er det ikke så mange! :cry: Det er jo selvfølgelig noen da (inkludert meg), men generelt så er det en del fjortiser og batty-boys med bleka hår.

Har kanskje noe med at tegning form og farge VK2 ble lagt ned i fjor da..

Byåsen vgs var jeg på for noen uker siden. Var på et 3-dagers kurs fra Microsoft. Windows 2003 server (kjedeliiig!!)

Men en utrolig nydelig skole! (70 trådløse WLAN basestasjoner over hele skolen for en eller annen grunn)

Lenke til kommentar
Faktisk så er det ikke så mange! :cry: Det er jo selvfølgelig noen da (inkludert meg), men generelt så er det en del fjortiser og batty-boys med bleka hår.

Har kanskje noe med at tegning form og farge VK2 ble lagt ned i fjor da..

Byåsen vgs var jeg på for noen uker siden. Var på et 3-dagers kurs fra Microsoft. Windows 2003 server (kjedeliiig!!)

Men en utrolig nydelig skole! (70 trådløse WLAN basestasjoner over hele skolen for en eller annen grunn)

hehe..var med å bygde den skolen! :thumbup:

(litt off topic da men) :roll:

Lenke til kommentar
Ringve ja, *humre*. Fremdeles like mange raddiser der?

Ingen fra Byåsen her?

Vel, du har jo meg...

Bor på Byåsen.

Det er bare PISS at trøndere er harry typer som det tyter spirt og anna faen skap ut av. Blir så provosert av sånne som skriver slikt

Selv betrakter jeg ikke meg selv som harry, har aldri smakt rusmidler og har heller ikke planer om det. Er heller ikke overvektig og sånne ting så jeg tror jeg tør betrakte meg som en ganske normal person, normal er et ord jeg egentlig er imot. Alle som er seg selv er normale...hm, jeg slutter nå. Bare sier imot meg selv alikevel.

Mvh

Magnus

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...