skille Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Gjænnomsyra trønder. Fra Færbøgda > Hegra > Stjørdal. Færbøgda e bæste plassen på jord! -Trond Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Faktisk så er det ikke så mange! Det er jo selvfølgelig noen da (inkludert meg), men generelt så er det en del fjortiser og batty-boys med bleka hår. Har kanskje noe med at tegning form og farge VK2 ble lagt ned i fjor da.. Byåsen vgs var jeg på for noen uker siden. Var på et 3-dagers kurs fra Microsoft. Windows 2003 server (kjedeliiig!!) Men en utrolig nydelig skole! (70 trådløse WLAN basestasjoner over hele skolen for en eller annen grunn) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Faktisk så er det ikke så mange! Det er jo selvfølgelig noen da (inkludert meg), men generelt så er det en del fjortiser og batty-boys med bleka hår.Har kanskje noe med at tegning form og farge VK2 ble lagt ned i fjor da.. Byåsen vgs var jeg på for noen uker siden. Var på et 3-dagers kurs fra Microsoft. Windows 2003 server (kjedeliiig!!) Men en utrolig nydelig skole! (70 trådløse WLAN basestasjoner over hele skolen for en eller annen grunn) hehe..var med å bygde den skolen! (litt off topic da men) Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jojo, men dette er jo tråden om Trøndere, så det blir vel ikke så veldig off-topic uansett. Vet ikke jeg. Det får bli opp til andre å avgjøre! Fudge! Glemt å skriv på Trøndersk! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg ELSKER trøndersk Det er den feteste dialekten i Norge! (Jeg er østlending bare så det er sagt ) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg ELSKER trøndersk Det er den feteste dialekten i Norge! (Jeg er østlending bare så det er sagt ) Enig Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg ELSKER trøndersk Det er den feteste dialekten i Norge! (Jeg er østlending bare så det er sagt ) en som har forstått det vett Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg ELSKER trøndersk Det er den feteste dialekten i Norge! (Jeg er østlending bare så det er sagt ) Almost what he said. Synes trøndersk er kjempesøtt jeg... Helt seriøst =) Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ringve ja, *humre*. Fremdeles like mange raddiser der? Ingen fra Byåsen her? Vel, du har jo meg... Bor på Byåsen. Det er bare PISS at trøndere er harry typer som det tyter spirt og anna faen skap ut av. Blir så provosert av sånne som skriver slikt Selv betrakter jeg ikke meg selv som harry, har aldri smakt rusmidler og har heller ikke planer om det. Er heller ikke overvektig og sånne ting så jeg tror jeg tør betrakte meg som en ganske normal person, normal er et ord jeg egentlig er imot. Alle som er seg selv er normale...hm, jeg slutter nå. Bare sier imot meg selv alikevel. Mvh Magnus Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 æ bor i Rørvik som legg i vikna kommune @ Nord Trøndelag... (forlatt plass) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 ... (forlatt plass) wow det spøker jo!! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 æ bor i Rørvik som legg i vikna kommune @ Nord Trøndelag... (forlatt plass) NNæstn naboa vi da! Kålwre her! Lenke til kommentar
ColdSteel Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Bor i trondheim æ også. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) nesten:P bymarka, trondheim. æ å du har jo gått i samme klasse i 9 år elns. Edit: skulle quote larsP: "ingen fra byåsen her?" Endret 26. mars 2005 av st0ff3r Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 nesten:P bymarka, trondheim. æ å du har jo gått i samme klasse i 9 år elns. Haha, Kristoffer Hårstad? Dette var i såfall en gledelig overaskelse. =) Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) World is small'eh Endret 27. mars 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 E itj ækt trønder æ da men har bodd hær si 95 trur æ ja. Bor no oppå vikåsen oppå ranheim ja. Ellers er bokmålet mitt helt prikkfritt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Og spiser fæsk. æ spæs ækkæ fæsk!! men æ et fesk!! Endret 28. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå