Mr. Fiskum Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Næmmen, lever tråden ennå? Noe som skjer i Byen fremover? Fikk med meg at det var noe konsertgreier i starten av februar. 7805150[/snapback] Skvatt litt jeg og.. Lenke til kommentar
Kyosonim Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Nord-Trønder fra Overhalla, som ligg rett atme Namsos:P Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Nord-Trønder fra Overhalla, som ligg rett atme Namsos:P 7980231[/snapback] halla even:P så du e ijnnpå her du å ja Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har halvt trønder. Men vil påstå at jeg snakker brukbart trøndersk, selv om jeg er halv islandsk og bor i Hamar.. islandsk? coool 3894504[/snapback] Hehe, måtte bare kommentere den. Selv er jeg fullt islending, men bor though i Norge. Jeg drar ikke så ofte til Island egentlig... Spesielt siden jeg ikke klarer å snakke det Leser det bra da. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har halvt trønder. Men vil påstå at jeg snakker brukbart trøndersk, selv om jeg er halv islandsk og bor i Hamar.. islandsk? coool 3894504[/snapback] Hehe, måtte bare kommentere den. Selv er jeg fullt islending, men bor though i Norge. Jeg drar ikke så ofte til Island egentlig... Spesielt siden jeg ikke klarer å snakke det Leser det bra da. 9170867[/snapback] Du synes kanskje ikke du brukte litt lang til på å svare? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Joda, jeg vet den var fra 2005... Men følte bare at jeg måtte quote den, som jeg nevnte. Btw, jeg er ikke trønder heller, så jeg har vel rotet meg inn på litt feil tråd uansett Endret 30. juli 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
sid_ Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg flytter til Trondheim til høsten, men sliter med å finne hybel. Ser etter hybel i Heimdalområdet, ikke så altfor dyr leie, og hvor jeg i tillegg kan leie med mine to lydige hunder. Så vet dere om noe, rop ut!! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Noen som vet om det blir no LAN i Nord-Trøndelag snart? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Namsosing æ da Endret 1. august 2007 av Eclipse2k Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Namsosing æ da 9190008[/snapback] Ditto Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nice! Mang fra Namsos her? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Trondheim her Midt i sentrum tilogmed. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hoppe inn og oppdatere meg selv her igjen da, siden tråden har våkna fra dvalen sin. Halvt siddis, halvt trønder, føler meg mer hjemme i Stavanger, men har bodd de siste 18,5 åra i Orkdal utenfor Trondhjem og flytter nå til Steinkjer med planer om å bruke de neste 3 åra mine der. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 sikkert en liten bump dette men. care. lurer egentli på hvor mange fra namos/overhalla som er her? kommer selv fra skage:) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 sikkert en liten bump dette men. care. lurer egentli på hvor mange fra namos/overhalla som er her? kommer selv fra skage:) Jeg bor en halvtime unna Namsos. Mormor bor på Skage. Bor rett atme "gruva" vår, oppå en haug. Rødt hus. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 okey:) oppå en haug? ved en gruve? ved kirka? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bor i Namsos, på Bjørum. Mange fra Namsos her, Kimzor som bor på byåsen, Fagerhaug som bor i Daltrøa og Mr. Fiskum som bor over Snippen. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 kult viste ikke at det var så mange herifra jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå