Zlatzman Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Noen som har tenkt seg på We and Ralph Myerz & the Jack Herren Band på samfundet den 10. mars? Vurderer selv sterkt å dra etter to gode opplevelser med Ralph Myerz & the Jack Herren Band tidligere. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er i Trondheim relativt regelmessig pga av fruen studerer der. Har et godt inntrykk av byen. Men, hvor er det egentlig alt "pakket" oppholder seg? Hvor er stedene man ikke går sent om kvelden? Oslo har jo Skippergata, men har enda tilgode å se noe lignende i Trondheim. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er i Trondheim relativt regelmessig pga av fruen studerer der. Har et godt inntrykk av byen. Men, hvor er det egentlig alt "pakket" oppholder seg? Hvor er stedene man ikke går sent om kvelden? Oslo har jo Skippergata, men har enda tilgode å se noe lignende i Trondheim. 5634396[/snapback] Kolstad Saupstad Flatåsen Kattæm Tiller Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Æ e en ækt trønder ja, som har bodd dæm flæste plassan i trønderlag. Fortia så bor æ mett mellom Harsta' å Narvik, som ligg i Nordre-Nor'lannj'. Hær har æ bodd i sirka 5 måna. Men æ fløtte tebake te Sjø'ddarn i løpe av sommern. Men jeg bruker å skrive bokmål da. Siden jeg ikke kan fordra å skrive dialekt. Brukte sikkert 5 minutter for å skrive den korte teksten der oppe Er da ikke noe problem å gå hverken på Kolstad, Flatåsen eller Tiller midt på natta Er jo ikke en kjeft igjen på Flatåsen som er noe da. Hender at det er noen ungdommer utenfor "bænser'tn" på Kolstad, men det er ikke ofte. Flatåsen-Ghetto var før, men er ikke-eksisterende nå. Endret 20. februar 2006 av BeFs Lenke til kommentar
kdog Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Men jeg bruker å skrive bokmål da. Siden jeg ikke kan fordra å skrive dialekt. Brukte sikkert 5 minutter for å skrive den korte teksten der oppe 5637582[/snapback] Jeg tenkte nettopp det samme da jeg leste den skrevne dialekten. Tåler ikke dialekt skriftlig. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Å herregud. En tråd full av trøndere :!: ehm unnskyld meg Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Å herregud. En tråd full av trøndere :!: ehm unnskyld meg 5637812[/snapback] define:trønder? Innflyttet østlending her, takk. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Å herregud. En tråd full av trøndere :!: ehm unnskyld meg 5637812[/snapback] Nok et bevis på at trøndere er mer velartikulerte og høfligere enn bergensere. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er bare at bergensere har et spesielt forhold til trøndere. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er bare at bergensere har et spesielt forhold til trøndere. 5637908[/snapback] Vi vet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er da ikke noe problem å gå hverken på Kolstad, Flatåsen eller Tiller midt på natta Er jo ikke en kjeft igjen på Flatåsen som er noe da. Hender at det er noen ungdommer utenfor "bænser'tn" på Kolstad, men det er ikke ofte.Flatåsen-Ghetto var før, men er ikke-eksisterende nå. 5637582[/snapback] Joda, gangstere overalt. Jeg foretrekker de rolige gatene her på Trondheim vest. Det er bare at bergensere har et spesielt forhold til trøndere. 5637908[/snapback] Mindreverdighetskompleks antar jeg. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er da ikke noe problem å gå hverken på Kolstad, Flatåsen eller Tiller midt på natta Er jo ikke en kjeft igjen på Flatåsen som er noe da. Hender at det er noen ungdommer utenfor "bænser'tn" på Kolstad, men det er ikke ofte.Flatåsen-Ghetto var før, men er ikke-eksisterende nå. 5637582[/snapback] Joda, gangstere overalt. Jeg foretrekker de rolige gatene her på Trondheim vest. Det er bare at bergensere har et spesielt forhold til trøndere. 5637908[/snapback] Mindreverdighetskompleks antar jeg. 5638023[/snapback] Jeg lo til blodet rant når jeg leste "Gangstere overalt" Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Det er bare at bergensere har et spesielt forhold til trøndere. 5637908[/snapback] Rettere sagt: Brannsupportere har Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Er da ikke noe problem å gå hverken på Kolstad, Flatåsen eller Tiller midt på natta Er jo ikke en kjeft igjen på Flatåsen som er noe da. Hender at det er noen ungdommer utenfor "bænser'tn" på Kolstad, men det er ikke ofte.Flatåsen-Ghetto var før, men er ikke-eksisterende nå. 5637582[/snapback] Joda, gangstere overalt. Jeg foretrekker de rolige gatene her på Trondheim vest. 5638023[/snapback] Selv bor jeg midt i sentrum og kjenner litt til dette problemet. Det virker som om antall fremmedkulturelle har blitt doblet hvert år de siste ti årene. Skremmende. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Husker at jeg var nede i byen og vandret på en eller annen sær helligdag. Tror jeg skulle ta tog eller buss eller noe. Men: Alle butikkene var stengt, og nesten ikke en person å se i gaten. Bortsett! Fra horder med "fremmedkulturelle" personer. Sånne som ikke snakker rent norsk, og som klynger seg sammen i grupper på rundt 20. Det var ikke bare èn gruppe, men opptil flere Tror jeg så kansje en eller to personer av "dem som er fra vårt land." Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Æ e no trønder æ å! Jeg bor ikke i trøndelag nå lengre da, men jeg er trønder forde Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Trønder ja, selvfølgelig. Har dialekta mi fra oppdal, men bodd i Trondheim i 12 år (eller noe sånt). Mykje go' sprit å sånt! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Tord bor også i Trondheim. Nærmere bestemt på Ugla på byåsen og går på Ugla skole i 9. eller 10.-klasse der. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Trønder ja, selvfølgelig. Har dialekta mi fra oppdal, men bodd i Trondheim i 12 år (eller noe sånt). Mykje go' sprit å sånt! 5639856[/snapback] Oppdal er jo en hyggelig plass. Bor på Oppdal for tiden nå. Tord bor også i Trondheim. Nærmere bestemt på Ugla på byåsen og går på Ugla skole i 9. eller 10.-klasse der. 5639948[/snapback] Håper jeg treffer på han en gang, vil så gjerne ha autografen hans. Også kunne vi diskutert litt salgsteknikk.. Endret 21. februar 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
eternal Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Noen i Trondheim som kunne hjulpet en meg med et lite problem ? BIOS chippen på nforce2 hovedkortet mitt er korrupt. Trenger umiddelbar førstehjelp i form av nFORCE kort med 4M bios chip Dreier seg om et Asus A7N8X Deluxe nforce-2. Har en BIOS saviour i tillegg, som egentlig skal være redningen når BIOS får feil. Men det hadde seg slik har jeg glemte å svitsje over etter sist gang jeg flashet backupbios . Jeg vet blant annet DFI nforce4 har samme bioschip type - sikkert de fleste andre nforce kort og. BIOS saviour type: RC-1 PMC4, er bare å ta et raskt søk på google og se om ditt hovedkort er kompatibelt. Bor på steinan og går på hist. Greit om det var i nærheten. Tar gjerne turen i kveld for den del. Er kjipt å sitte med en gammel laptop Kan godt fylle en HD med filmer elns stuff i gjengjeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå