Gå til innhold

den lille tråden for trøndere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt en del skryt om Twice :)

Nei, nå må du gi deg. Twice er utvilsomt det mest søplete stedet i Trondheim. Kan komme med en liten oversikt:

18-årsplasser:

Halvliter'n: Koselig sted med god atmosfære og karaoke.

Fifth Avenue: Har blitt et ganske så populært utested for de yngre.

Twice: Grusomt utested med høy kebabfaktor og svettelukt.

Mormors: Vorspielstedet fremfor noen. 29,- pilsen og en fin atmosfære gjør Mormors til studentenes favoritt.

3B(19 år): Rockebule hvor byens alternative henger og drikker rødvin og diskuterer regnskogen og hara kiri. METAL! ^^

Samfundet: Kanskje Trondheims samlingspunkt #1. Har tre klubber åpen for de som er under 20 år.

20-årsplasser:

Cherrox: Nytt, hipt sted med 3 etasjer i forskjellige stilarter.

Rio: Kult utested med bra klientell og heftig dansegulv. Anbefales.

Luna: Koselig utested på Solsiden med dansegulv og lounge.

Tiger Tiger: Noe allà Rio og Cherrox. 3 etasjer med forskjellig stil og klientell.

Vista Lounge: Skikkelig tøft utested for de sene nattetimer. Herlig lounge.

Bar/Sofa: Se Vista.

Harveys: Sportspub som har blitt mer og mer populær blant studenter og de under 30.

Brukbar: knall sted hvor blant annet Nattrock og filmquiz blir avholdt.

OBS: På Rio, Tiger Tiger og Harveys opererer de med varierende aldersgrense. På Vista og Bar/Sofa må man være 23 år for å komme inn.

Det var alle jeg kom på i farten. Litt utenfor sentrum har man og konsertlokaler som Uffa og Blæst.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Twice er jo helt forferdelig! Selv liker jeg ikke 3B heller. Det er altfor mye kvasi-fjortiser der som liksom er depressiv og kler seg i svart. Nei, jeg liker nok Mormors best av alt uansett. Mye bedre stemning der.

Og Halvlitern er heller ikke er spesielt bra plass. Det er der de under 18 går for ingen blir spurt om leg for å kjøpe det fæle Aass-øllet!

Lenke til kommentar
Twice er jo helt forferdelig! Selv liker jeg ikke 3B heller. Det er altfor mye kvasi-fjortiser der som liksom er depressiv og kler seg i svart. Nei, jeg liker nok Mormors best av alt uansett. Mye bedre stemning der.

Og Halvlitern er heller ikke er spesielt bra plass. Det er der de under 18 går for ingen blir spurt om leg for å kjøpe det fæle Aass-øllet!

Hahah, som jeg skulle ha sagt det selv, minus en ting. Aass er da vitterlig et kongeøl! :ohmy:

Lenke til kommentar

Synes det smaker piss jeg. Men har hørt det er flere typer av den, så jeg vet ikke riktig. Synes å huske at det øllet på Halvlitern ikke er særlig bra, men jeg var kanskje ikke helt stand til å bedømme smak i den tilstanden jeg var i! :D

Men det er billig øl der da uansett, så det veier jo opp uansett. Og om det faktisk er godt øl så er det nok et bra sted. Selv tenker jeg litt på Halvlitern som jeg tenker på Lauritz. Halvferdige fyllikker med andre ord! :innocent:

Lenke til kommentar
Det er vel ikke nødvendig å skrive trøndersk for å vise at de er trøndere

Vel, man må jo selvsagt demonstrere at Trøndelag har høyere idiot-prosent enn resten av landet. Dette gjelder da selvsagt ikke for Trondheim.

Tror det er noe galt med grunnvannet utenfor bygrensene. :hmm:

Lenke til kommentar
Det er vel ikke nødvendig å skrive trøndersk for å vise at de er trøndere

Vel, man må jo selvsagt demonstrere at Trøndelag har høyere idiot-prosent enn resten av landet. Dette gjelder da selvsagt ikke for Trondheim.

Tror det er noe galt med grunnvannet utenfor bygrensene. :hmm:

:!: :!: Noe av det morsomste jeg har lest på lenge! Minner meg om Team Antonsen og anti-rasistisk tåteater. (La oss bank shiten ut av negran)

Apropos pils på mormors ja. Kan sikkert være med på det vil jeg tro! Men jeg drikker egentlig ikke særlig mye. Synes pils ikke er noe godt etter max 3 stykker! Helst om det er dritvarmt og jeg er tørst!

Btw: Æ å kainn å skriv rættli trøndersk shø! Men æ e jo itj fra Trondheim egentlig, men fra Fosen der dialækta e my meir breiar. Men æ mesta den prototype fosen-dilækta for nånn år sia. ;):p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...