Pug Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Hvordan kan jeg brenne over adresselister og andre viktige mailer på en CD, når de ligger på outlook express? Det er veldig irriterende å måtte legge inn alt på nytt når jeg skal reinstalere Windows... :sad: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Den 2002-06-30 14:56, Pug skrev:Hvordan kan jeg brenne over adresselister og andre viktige mailer på en CD, når de ligger på outlook express? Det er veldig irriterende å måtte legge inn alt på nytt når jeg skal reinstalere Windows... :sad: De finnes i systemet ditt i egne filer. Innboks filene slutter vanligvis på .dbx og heter det samme som de heter i Outlook (f.eks inbox.dbx). Adresseboken slutter vanligvis på .wab Så søk etter disse filene og brenn de over på en CD. Når du har reinstallert windows, så kopier de over i de samme katalogene som du fant de i (skriv opp hva de het). Tror også det skal gå ann å dra filer fra Outlook Express vinduet og over i en mappe (ha Windows Utforsker åpent ved siden av) og deretter brenne denne [ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-06-30 15:06 ] Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Enkleste er å trykke på file-export- da kan du både eksportere mail og adresser Lenke til kommentar
Viva Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Så oppgraderer du til Outlook XP når du installerer på nytt.. den er mye bedre en Express versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå