Gå til innhold

SP2 Funker ikke på pcen min !

Anbefalte innlegg

Ja topic sier mye..altså jeg prøvde og innstallere windows Servie pack 2 på pcen min og den første delen av innstallasjonen går greit,men så må den restarte og da Fryser den blå streken og den vil ikke går videre.Det er ikke noe gale med cden som jeg bruker for den funket på en annen pc helt fint og det er ikke cd-romen eller Hdd.Lurer da om det kan være Hk som er prob ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg hadde noe av det samme problemet da jeg installerte ny HD. Det jeg gjorde feil var å kjøre Win update på SP2 etter at jeg hadde installert diverse drivere til maskinen. Maskinen frøs etter en stund. Jeg tok en ren install av Win XP og deretter installerte hele SP2 (.exe filen) uten noen annen form for oppdatering. Da funket det ;)

altså:

1. Installer Windows

2. Installer hele SP2

3. Win Update

4. Oppdater div enhets drivere

Håper dette hjelper!

[edit] Har du prøvd å søke i databasen til windows.com?

Endret av kåre klut
Lenke til kommentar

Høres ut som at det er noen drivere som har blitt lagt inn av Bill som ikke fungere som dem skal...... Har vært borti det før....

Hvis du har mulighet kan du sette disken i en annen maskin og sjekke install loggen om hva som feiler. Når du evt finner ut hva som feiler, så kan du kopiere inn nye inf filer i inf katalogen.

Ikke lett å forklare dette med ei hel ei med Chivas innabords (måtte feire personlig rekord av sjøørret i dag) hehe

Lenke til kommentar
OFF-topic...

Ikke lett å forklare dette med ei hel ei med Chivas innabords (måtte feire personlig rekord av sjøørret i dag) hehe

Hvor stor ? Har persen selv på 8,7 kg.....

Har ikke tatt din rek... Men jeg fikk en på 3,8 i dag.... Tidligere rekord var på 2,1... Så jeg er veldig fornøyd :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...