Werable Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har skjedd noe merkelig med mobilen min. Når jeg trykker på "meny"-knappen bruker telefonen minst 10 sek. for å åpne hovedmenyen. Deretter går det nesten like treigt å navigere rundt i menyen. Problemet opphører hvis jeg tar ut minnekortet, men det står ikke at det er noen skade på kortet Har ca 10mb ledig på minnekortet og 1mb i telefonminnet. Har prøvd å restarte telefonen flere ganger. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Da ville jeg anbefale å sende inn telefoen til reparasjon. Det går vel på garantien uansett. Det kan også være et program du muligens har innstalert? Lenke til kommentar
Werable Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Har innstalert en del programmer ja, inkl. antivirusprogram. Er et mobilverksted her i byen så jeg får vel ta meg en tur dit. Tenkte å kanskje formatere minnekortet men da mister jeg vel "Quickoffice" Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Slik jeg forstod deg så opphører problemet ved fysisk uttak av minnekortet, isåfall: Prøv å formater minnekortet og/eller prøv med et annet kort Endret 24. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
molna Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har du installert mange spill som har lagt seg i hovedmenyen? Det vil gjøre den sinnsykt mye tregere... Flytt dem til en egen mappe i stedet. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Formatrete minnekortet å nå funker mobilen bra igjen... Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
duRden Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 yo Har akkurat fått meg N6630 av jobben, bra tlf men den er jo drit treg fra starten av.... Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har innstalert en del programmer ja, inkl. antivirusprogram. Er et mobilverksted her i byen så jeg får vel ta meg en tur dit. Tenkte å kanskje formatere minnekortet men da mister jeg vel "Quickoffice" QuickOffice finnes gratis på Nokias sider; (Word, Sheet og Point.) Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 yo Har akkurat fått meg N6630 av jobben, bra tlf men den er jo drit treg fra starten av.... Har en 6630 selv og den har aldri vært noe treg Den reagerer lyn raskt på alle knappene, men det kommer vel litt ann på at enkelte telefoner kan ha svakheter siden de blsir produsert i mange tusen eksemplarer Lenke til kommentar
simson Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Har innstalert en del programmer ja, inkl. antivirusprogram. Er et mobilverksted her i byen så jeg får vel ta meg en tur dit. Tenkte å kanskje formatere minnekortet men da mister jeg vel "Quickoffice" QuickOffice finnes gratis på Nokias sider; (Word, Sheet og Point.) Vil tro at han kanskje snakker om QuickOffice Premier, som også tillater at du endrer dokumentene. Disse er ikke gratis, men koster 50$. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå