Han Far Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Hei. Jeg skulle foreta noen forandringer i partisjonene mine, slik at jeg har full tilgang til musikken min fra både Linux og Windows. Først skulle jeg lage en partisjon mellom swappartisjonen til Linux og hovedpartisjonen dens. Den skulle bestå av 27 gb, 17 som var ledige fra før av og 10 fra spillpartisjonen min. Under partisjoneringen får jeg en melding om at det har skjedd en feil, og maskinen nekter å gjøre noe. Til slutt rebooter jeg. Den har ikke laget noen ny partisjon, men det er nå 10 ledige gb mellom swap og Linux, og 17 til helt på enden. Den har ikke flyttet Linux til enden. Etter litt roting rundt endte jeg opp med en FAT32partisjon på 10 GB. Når jeg prøvde å slette den fikk jeg følgende feil: Error #510 The version of the file system is not supported. Desperat som jeg var prøvde jeg å krympe den til 15 mb, noe som frigjorde mye plass. Men den ville enda ikke slettes. Så jeg gjorde den til en FATpartisjon, noe som ikke hjalp i det hele tatt. Dessuten kan den ikke gjøre de 17 siste GBene til en logisk partisjon, bare en primær, noe jeg ikke vil at den skal gjøre. Noen som kan hjelpe meg? EDIT: Jeg bruker forresten PartitionMagic 8.0 Endret 24. mars 2005 av simen_88 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Bare glem det, problemet løste seg selv . Litt formatering var alt som var nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå