diskvask Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Opengl på desktoppen ser unektelig stilig ut og det gir mening at skjermkortet skal avlaste cpu til å vise ting i desktopen. Imponerende jau, men vil det bli funksjonelt? Dette er noe som kommer mer og mer, både i neste versjon av Mac os og Longhorn.. og nå tydeligvis også på Linux. http://ftp.acc.umu.se/mirror/temp/seth/blog/xshots.html Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 OS X har det allereie. Har hatt det lenge. Men altså - ja, det er funksjonelt. No lager dei berre heile systemet under, det må vere raskt og fleksibelt. Elles kan jo folk sjå på E17-videoane, dei er ganske tøffe - og dei bruker ikkje dei nye X.Org funksjonane endå heller. Så det kan vere eit tøft år me har i vente. Luminocity ser umåteleg kult ut - og det blir nok meir funksjonelt når det fjerner seg frå «sandkasse»-nivået. (dessuten vil ein nok heller seie «neste versjon av Windows», i staden for neste versjon av Longhorn.......) Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Ifølge keynoten fra årets Macworld så kommer det mye mer av slikt i neste oppdatering av Mac os. Har også sett et par videosnutter fra Longhorn som bl.a. viser effekter som er veldig lik "Wobbling windows". Men det blir spennende, og man trenger tydeligvis ikke allverdens maskin for å ta i bruk effektene heller. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ifølge keynoten fra årets Macworld så kommer det mye mer av slikt i neste oppdatering av Mac os. Har også sett et par videosnutter fra Longhorn som bl.a. viser effekter som er veldig lik "Wobbling windows". Men det blir spennende, og man trenger tydeligvis ikke allverdens maskin for å ta i bruk effektene heller. Vel, det kjem an på om me snakkar om dei underliggande systema. Sjølve «kjerna» som lagar desse effektane, eller om me snakkar om effektane i seg sjølv. Kan godt hende Mac endrer dei underliggande systema, men slik eg ser det på min Mac så ser det ut til at dei har ein heftig OpenGL-basert renderingsbackend allereie. Dei hiver kanskje berre på fleire brukervenlige effekter ;p ;) Men blir moro å sjå iallfall! Eg har køyrd Enlightenment 1.7 på pcen i to dagar, det er utruleg herlig - sjølv om det er laaangt frå ferdig ;] Lenke til kommentar
bluet Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Og jeg som trodde ikke 0.17 var ferdig en gang! Lenke til kommentar
bluet Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Han mente nok 0.17. Det er nok meget mulig. Endret 25. mars 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Æsj, mini-tal.. Går ikkje an å jobbe med så små tal 0.17.. jaja. Det er altså 0.17 eg snakkar om, e17. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå