Gå til innhold

Smakebit på neste generasjons X window?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OS X har det allereie. Har hatt det lenge.

Men altså - ja, det er funksjonelt. No lager dei berre heile systemet under, det

må vere raskt og fleksibelt. Elles kan jo folk sjå på E17-videoane, dei er ganske

tøffe - og dei bruker ikkje dei nye X.Org funksjonane endå heller. Så det kan

vere eit tøft år me har i vente. Luminocity ser umåteleg kult ut - og det blir nok

meir funksjonelt når det fjerner seg frå «sandkasse»-nivået.

(dessuten vil ein nok heller seie «neste versjon av Windows», i staden for

neste versjon av Longhorn.......)

Lenke til kommentar

Ifølge keynoten fra årets Macworld så kommer det mye mer av slikt i neste oppdatering av Mac os. Har også sett et par videosnutter fra Longhorn som bl.a. viser effekter som er veldig lik "Wobbling windows".

Men det blir spennende, og man trenger tydeligvis ikke allverdens maskin for å ta i bruk effektene heller.

Lenke til kommentar
Ifølge keynoten fra årets Macworld så kommer det mye mer av slikt i neste oppdatering av Mac os. Har også sett et par videosnutter fra Longhorn som bl.a. viser effekter som er veldig lik "Wobbling windows".

Men det blir spennende, og man trenger tydeligvis ikke allverdens maskin for å ta i bruk effektene heller.

Vel, det kjem an på om me snakkar om dei underliggande systema. Sjølve «kjerna» som

lagar desse effektane, eller om me snakkar om effektane i seg sjølv. Kan godt hende

Mac endrer dei underliggande systema, men slik eg ser det på min Mac så ser det ut til

at dei har ein heftig OpenGL-basert renderingsbackend allereie. Dei hiver kanskje berre

på fleire brukervenlige effekter ;p ;);)

Men blir moro å sjå iallfall!

Eg har køyrd Enlightenment 1.7 på pcen i to dagar, det er utruleg herlig - sjølv om det er

laaangt frå ferdig ;]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...