[makeway] Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hei! Jeg bruker mye tid foran pc'en og derfor når jeg skal bort tar det mye tid fra meg. Derfor kunne det ha vært fint hvis jeg kunne jobbe selv om jeg ikke var hjemme... Jeg skal bruke den til: - Photoshop, Illustrator - Macromedia Studio MX - Film (divx, DVD) - Musikk (Itunes, mp3) - skolearbeid Takk for innlegg. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Om du stilte et réelt spørsmål ville det gjøre saken uendelig mye enklere å svare på. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Om du stilte et réelt spørsmål ville det gjøre saken uendelig mye enklere å svare på. han mener selvfølgelig en bærbar mac han kan jobbe med disse tingene, burde vel egentlig gå for en powerbook mener jeg... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kanskje han mente det, eller kanskje han mente å spørre om hvilken Mac-modell han burde velge. En mac klarer alle de nevnte oppgavene med glans. Hvilken modell han burde velge kommer an på størrelsen på lommeboka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå