R1ncewind Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Source.......: DVD9 R2 Output.......: NTSC har fått en film av en kompis som dessverre ikke er blant oss lengre. dette var alt som sto på ei txt-fil han hadde lagt ved... fant plata for ikke så lenge siden, og har fryktelig lyst til å se filmen.. tror det er noe anime greier filendinga er ".img" og jeg får den ikke til å funke i daemon. hva skal jeg gjøre? har prøvd med alco 120% også... hadde blitt utrolig takknemlig hvis noen kunne ha hjulpet meg med dette på forhånd takk #EDIT av moderator - Endret emnefelt til noe beskrivende. Husk det til neste gang # Endret 24. mars 2005 av Afseth Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Sjekk med en hex editor/viewer og se om de første tegnene i fila (headeren) gir noen indikasjon på åssen filtype dette er. DVD9 betyr at det er en dual-layer 8.5GB DVD R2 = region 2 NTSC = amerikansk standard Hvor stor er fila ? Endret 28. mars 2005 av SUiCiDE_COMMANdO Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Prøv med vlc player du. eller brenn den ut med dvd decrypter. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Som sies over. Brenn det med dvd decrypter. Da skulle det funke. Men er file 8,5GB så må du ha plater for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå