shakk Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 han som la inn systemer låste det gamle kortet mitt til ruteren. at bare et kort kan brukes på ruteren. nå har jeg fått nytt kort, men kommer ikke på nett med den ruteren jeg har hjemme. vet noen hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 rekonfigurere routeren muligens regner med at du har ip'n og passordet til den... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Du kan eventuelt prøve å resette den. Lenke til kommentar
ATG Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hei, -Resett routeren -Fake MAC adressen til det gamle kortet ditt -Bruk det gamle kortet ditt, og legg inn den nye MAC adressen til det nye kortet. mvh, ATG Lenke til kommentar
KusaRS Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Bare reset ruteren, så glømmer den MAC-filteret. Skal sikkert gå ann å bruke det gamle kortet for å koble deg til ruteren, for så å gå inn i oppsettet til ruteren og fjerne mac-filteret. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Til trådstarter. Du har fire andre tråder hvor folk har fosøkt å hjelpe deg. Har du forsøkt noen av foslagene? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du er sikker på at det er macadresse den er låst til, og ikke IP-adresse? Uansett så er det vel ikke et så stort problem å bare bruke det gamle nettverkskortet og konfigurere ruteren til den nye macadressen? (hvis det er macadresese den er låst til). Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Trådstarter har flere tråderom samme emne. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg