shakk Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 har fått nytt kort og trenger å endre mac adressen har jeg fåttt fortalt. kommer ikke på nett med de nye uten å endre. hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Det virket litt underlig. Du skal jo egentlig bare høre til å få utdelt IP automatisk, men kan jo være at du bare har statisk IP? Men hvis du skal logge deg på, så kan du sette deg en statisk IP i samme nett som ruteren (f.eks. 192.168.0.x). Lenke til kommentar
shakk Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 problemet er at det gamle kortet mitt er låst til ruteren. at bare et kort kan brukes på ruteren. nå har jeg fått nytt kort, men kommer ikke på nett med den ruteren jeg har hjemme. vet du hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
dinhdau Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvis du begrenser MAC-adr., må du bruke det gamle kortet for å kunne fjerne MAC-adr. låsing. Ellers må du RESET ruteren (les bruksanvisning). Lenke til kommentar
shakk Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 vet du hvordan en logger seg inn på ruteren? er ikke inne på konfig av nettverk Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Trådstarter har flere tråderom samme emne. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg