Gå til innhold

Installere Windows i valgfri mappe.

Anbefalte innlegg

Hallo!

Ein ven av meg hadde tenkt å installere Windows XP etter alle kunstens reglar, for så å prøve å brenne eit bilete av harddisken som kan brukast til å installere "alt i ett" seinare.

Først installerte han Windows og gjekk gjennom registeret og gjorde diverse endringar. Plutseleg kom han på at han hadde gløymt å installere det på C:\XP\ i plassen for C:\Windows\ som er standard. Han formaterte utruleg nok datamaskinen ein gong til, og installerte Windows på C:\XP\. Denne gongen hadde han gløymt å repartisjonere heile harddisken, slik at det plutseleg var på ein logisk partisjon det heile låg på.

Han formaterte sjølvsagt på ny, men no gløymde han igjen å flytte mappa, så han endte med C:\Windows. *formatering igjen*

Det var no problemet kom. For det første ville installasjonen ha tak i ein eldre versjon av Windows ettersom det er ein oppgraderingsversjon. Dette skjedde ikkje dei andre gongane. Det veit han ettersom han måtte leite for i det heile tatt å finne ein eldre versjon. Dette var bare èin ting som var forskjellig. Heile installasjonen oppførte seg anneleis. Han fekk blandt anna ikkje spørsmål om kvar han ville installere Windows. Han klarer med andre ord ikkje å få installert Windows på ein valfri plass lenger.

Det var her eg kom inn i biletet. Eg kan sjølv dokumentere at me har prøvd utruleg mange forskjellige metodar for å få dette til, men me klarer ikkje å få spørsmål om kvar me skal installere det heile.

For det første vil eg seie at det er ganske rart at installasjonen "forandra" seg. Er det nokon andre som har vore borti dette? Veit nokon evt. korleis det går ann å "finne" dette valget? PS: Sjølv synes eg at det er merkeleg at det går ann å bli _så_ bestemt på å måtte installere Windows på C:\XP\...

Endret av knuto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...