Pilot_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hei! Jeg lurer på hvordan man kan skjule alle tegnestrekene i SketchUp. Har lyst å ha de vekk når jeg skal lage en 2D-modell. Noen som vet? Hadde gjort seg med raskt svart Mvh Luzifer! Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Du kan trykke "View" -> "Rendering" og hake av "Display Profile Edges", men jeg tror ikke det er mulig å fjerne strekene fullstendig. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Er ikke hele poenget med Sketchup at det skal se tegnet ut da? Derfor ville det vært rart om det gikk an å fjerne alt fullstendig... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg har laget et plen i en skråning og dette forårsaker mye streker.. ser litt teit ut med fullt av streker på plenen Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du kan velge en, eller flere streker, høyre-klikke og trykke på hide. Da forsvinner de fra dtt åsyn. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Hehe.. saken er allerede løst Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tenkte meg nesten til at du hadde snakket med tonickup elr noen. Nå vet i alle fall resten av forumet det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå