Gå til innhold

Er det mulig å teste Longhorn allerede nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Er det noen som kommer til å kjøpe Longhorn når det er kommet ut?

De fleste kommer vel til å gjøre det eller? Nå har jo alle XP og når Longhorn kommer så kommer vel alle til å ha Longhorn. I hvertfall jeg :)

Endret av yrjan
Lenke til kommentar
De fleste kommer vel til å gjøre det eller? Nå har jo alle XP og når Longhorn kommer så kommer vel alle til å ha Longhorn. I hvertfall jeg :)

Neida, de fleste i verden har faktisk ikke XP. Jeg installerte win2000 på maskinen min, grunnen er ganske enkelt at jeg ikke vil ha bloatware på maskinen min.

Lenke til kommentar
De fleste kommer vel til å gjøre det eller? Nå har jo alle XP og når Longhorn kommer så kommer vel alle til å ha Longhorn. I hvertfall jeg  :)

Neida, de fleste i verden har faktisk ikke XP. Jeg installerte win2000 på maskinen min, grunnen er ganske enkelt at jeg ikke vil ha bloatware på maskinen min.

Var ikke klar over det :dontgetit:

Noen som vet hvilken versjon av Longhorn som er den nyeste, nest nyeste osv.?

Noen som har svar på dette spørsmålet?

Endret av yrjan
Lenke til kommentar

vet ikke helt om jeg kommer til å installere Longhorn selv. er ikke noe stor fan av mer drit enn det XP har. i disse dager er jeg møkk lei av XP. dette fordi at det er lite som funker i XP hos meg :p det er derfor jeg sverger til Windows 2000 som er dønn stabilt og liker seg godt med all slags mulig hardware som jeg har, noe tydligvis XP ikke gjør. men jeg går utifra at når Longhorn kommer så vil alle maskinene som blir solgt som ferdigpakke blir pre-installert med Longhorn av en eller annen versjon. akkurat som XP blir i dag. de fleste datamaskinene som selges i dag blir Pre-installert med XP home. noen andre datamaskiner blir solgt med XP Pro, mest firma pc`er det har jeg sett.

Lenke til kommentar
Tror ikke du trenger og bo i nærheten av der....

Jeg kjenner en som har Longhorn Beta instalert.... ;)

det er vel helst ein versjon som har lekket ut på internett han har skaffa seg.

1. Når kommer Longhorn?

det kjem ca 6 mnd. før det er ferdig. (er vel sånn det pleier å vere).

men det er sommer/haust 2006 som er sakt.

2. Vil det ha 64-bits støtte?

sidan longhorn først kjem om 1.5 år, så reknar eg med at det kjem til å vere 64-bits støtte.

3. Burde jeg ikke klart å google dette frem selv?

nei, nyare forskning viser at sjølvstendig tenkning er skaldeleg for hjernen.

når det gjelder moglegheiten for å teste ut longhorn (lovleg), så starta det nyleg ein beta-test for nokren få utvalgte. det skal starte ein ny beta-test i oktober for eit større publikum, og i februar neste år, så skal alle som vil få teste longhorn (Release Candidate 0).

ellers vil eg anbefale dykk å lese denne artikkelen på programmer, der står det litt av kvart om longhorn: http://programmer.no/art.php?artikkelid=14008

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk et print scrn bilde av det.

Man kan også gjøre mer tweaking enn i XP.

Og Dokumenter-menyen i start har kommet tilbake.

Ellers er det veldig likt. (sikkert veldig forskjellig egentlig, for jeg brukte det bare i en dag , helt til broren min prøvde å skifte språket til norsk språk, og dadet ble fatal error)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...