Gå til innhold

interaktive greier og økonomisk frihet


Anbefalte innlegg

Tror denne passer under annet om data siden det er dette det dreier seg om.

 

http://gomez.tjenkroner.com/indexpage.asp

 

Vi ringer deg: Send SMS "WGI <ditt telefonnr>" til 9157XXXX Den var praktisk :lol:

 

Leste en link om at en skulle sende 1 dollar til en mann i oslo hver uke, (så fikk du 2 igjen)..

 

Er det noen som kan "bekrefte" at de har tjent penger på noe slikt online-nettspill osv?

 

Slik jeg ser det starter "kjeden" opp som oftest i USA/Canada, så går den til Oslo/Østlandet og bygger videre. Og altid er "norge" nesten først.. tør nevne at alle kan starte firma i usa på http://www.formations365.co.uk ved å betale noen kroner for papir-servicen der.

 

Muligheter for at det er Nordmenn med finansnyheter i USA? bak en webside kan de være hvem som helst, ingen vet hvem direktøren er alikevel..

 

Glemte skrive at reglene for dette er jo fritt frem der borte.. og "regneskaps-feil" avslutter som oftest "spillet"..

_________________

Mvh Viva. :smile:

OrixStudio

 

[ Denne Melding var redigert av: Viva på 2002-06-30 14:28 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-30 16:16, LarsC skrev:

Og hvorfor gjemmer han seg bak nicket Gjest_ også? Og hvorfor spammer han for det der forumet sitt?


 

1. Hardware kicka meg ut fordi jeg skrev "Nei til islam."

 

2. Spammer for forumet mitt?

 

Synes det er en gjeng med useriøse surpomper her jeg.. hardware virker som et gedigert useriøst forum for meg.

 

Hvor gammel er du lars?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-30 16:24, Viva skrev:

Synes det er en gjeng med useriøse surpomper her jeg.. hardware virker som et gedigert useriøst forum for meg.


 

Hva gjør du her da?

 

Quote:


Hvor gammel er du lars?


 

Jeg ser ikke helt hvorfor min alder er relevant. Men jeg er 23.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...