Pilot_ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kjekt å høre at folk liker det.. hadde selv håpet at en sånn side fantes da jeg begynte med sketchup. Dette en sånne ting som får, hvert fall meg, til å lage sånne sider Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Har dere lyst å bruke cd-romen jeg laget på siden deres? Endret 30. mars 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Selfølgelig Bare send den på mail til meg so skal eg legge den ut.. Husk .skp og .jpg fila. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Da har du forhåpentligvis mottatt det Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ett liv ja, det må til Neida, noen i uken er jo bra! Noen som vil lage denne? http://www.frozencpu.com/images/products/detail/ele-70.jpg http://www.frozencpu.com/images/products/d...ry/ele-70_2.jpg har du målene på den? Vet dessverre bare at diameteren er 22mm. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 En av de første tegningene jeg lagde i skp. Alle mål skal være identiske med originalen. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 den var liten hvis den var identisk:P haha, neida... er det en måte man kan skifte fra Tommer og fot til cm og m? der nede ved måle bokse eller hva det heter Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Er ikke det der fujitsu simens sitt kabinett? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 den var liten hvis den var identisk:P haha, neida... er det en måte man kan skifte fra Tommer og fot til cm og m? der nede ved måle bokse eller hva det heter view > tourguide > settings > units eller: model info display > units Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 1. Tonickup, du er mektig god i SKP 2. Dette var tråden jeg har ventet på. 3. HURRA for resurssiden ^^ sketchup er jo bare det mest geniale verktøy som er laget. så et lite spørsmål. jeg får ikke til å tegne i frihand.. alt blir liksom liggende langs den grønne og røde aksen.. får liksom ikke til... skal laste ned noen vidoer fra siden til skp. har alle til v3.1.3. så nå skal jeg oppdatere min tuts vid mappe Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Er det noen her som i det hele tatt eier Sketchup? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Er det noen her som i det hele tatt eier Sketchup? tror ikkje det er so mange av dei som eiger sketchup her på forumet nei.... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) den var liten hvis den var identisk:P haha, neida... er det en måte man kan skifte fra Tommer og fot til cm og m? der nede ved måle bokse eller hva det heter Har zoomet en del ut Er ikke det der fujitsu simens sitt kabinett? hmm.gif Endret 30. mars 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) den var liten hvis den var identisk:P haha, neida... er det en måte man kan skifte fra Tommer og fot til cm og m? der nede ved måle bokse eller hva det heter Har zoomet en del ut tror nok at det bare var ironi.... Endret 30. mars 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ahhh jeg sliter med å få en vifte helt vertikal, er det noen tips til å få den helt loddrett mot sia på kæbbiset!? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Ahhh jeg sliter med å få en vifte helt vertikal, er det noen tips til å få den helt loddrett mot sia på kæbbiset!? det skal no ikkje vere så vanskelig viss du bruker "rotate" verktøyet... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hei, leiter etter et HK komponent. Er ikke dyktig nok til å lage et sjøl. Finner et"Asus A7N8X Deluxe", men det ser ut som det er speilvendt. Dette er kort jeg kunne tenkt å satt inn i Sketchup Et MSI K8N Neo Platinium. Tonickup, trenger en hjelpede hånd her. Nå ligger det ute I tillegg ligger enn minnepenn ute. Edit: klosteret er ute Kommer: hk tutorial Endret 30. mars 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Går det ann å regne ut grader på vinkeler osv !? For da kan jeg evt bruke det til å lage huskebok i matte Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Går det ann å regne ut grader på vinkeler osv !? For da kan jeg evt bruke det til å lage huskebok i matte gradene finner du ganske enkelt ut ved å bruke "rotate" verktøyet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå