stormx Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Import "as texture"? Vet ikke om jeg forstår helt hva du mener, men PNG gir bedre oppløsning på bilder man importerer så vidt jeg har erfart, JPEG blir visst forminsket på veien inn Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 det er sånn jeg mener Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Får å få riktige dimmensjoner lager jeg flaten i SketchUp til å begynne med > lager så en gruppe av flaten/objektet > åpner gruppen, høyreklikker og velger "make unique texture" --> Da kommer det opp en dialog som forteller deg H*W. Så tar jeg å finner det aktuelle bildet jeg ønsker å bruke > Åpner det i ett bildebehandlingsprogramm (Adobe photoshop i mitt tilfelle) og retter størrelsesforholdene. > Går tilbake til Sketchup og importerer det riktige bildet, velger "Use as texture, og drar det over flaten jeg ønsker det på... (sørg for å ha gruppen "eksplodert"...) Da kommer det med riktige dimmensjoner... Lykke til... Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 er det mulig å få lys i skechup? og hvis det går, hvordan og funker det i gratisversjonen? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 litt avanserttt yawa--_- kan du legge ved noen bilder ? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan får man justert ting i høyden i google sin version?? Altså satt ting over hverandre i høyden samtidig som og ivareta riktige mål og dimensjoner... Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 haster endel, skole jobb... Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 jeg skjønner ikke helt. tips: google sketchup sine egene tutorials <3 Lenke til kommentar
cmi Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Finni det ut for over 12 timer siden Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Kan noen være så snill å poste et innlegg med bilde av, eller navnene på, alle filene/mappene som ligger under SketchUp-mappa i programfiler? Jeg har litt rot på den ene HDD-partisjonen, så det hadde vært kjekt å fått rydda opp litt Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 2d1 fikset det ? i natt kjedet jeg meg. så jeg tegnet et kabinet med 780i, 3 sli og nVidia stylet kabinett. Jeg har generasjonen over lizzm<3 Ruben Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 2d1 fikset det ? Nei, jeg har ikke fikset det enda... du kan bikke være så snill å hjelpe? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) nei huff, makan til drit job, kan du ikke laste ned på nytt ? filehippo dot com / søk sketchup Endret 14. november 2009 av b-i-m-m-e Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Hei, tegnet litt igjen,. Ingen som tegner fortiden ? Ruben Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 jeg tegner innimellom, men jeg er tom for ider på hva jeg skal tegne. så ideeer hadde vært fint Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) jeg starter som regel med en ting, så blir det til mange ting. sånn som det siste tegningen min her så startet jeg med en bue, og vips var resten der ^^ Noen som har noen tutorials på og lære seg 3ds max og lage kabinetter ? enda et kabinett laget. Kom igjen folkens!! Endret 24. november 2009 av b-i-m-m-e Lenke til kommentar
564215 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hvordan får man bildene fra sketchup til å få sånne jevne og fine kanter som f.eks. her? De fleste som poster her har ganske kantete skisser. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du kan trykke window, soften edges =) Er det noen flere måter ? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har tegnet diverse hus og stuff. Kjeda meg de siste nettene Dette er huset mitt. Er tegna uten mål, starta med rommet mitt på loftet helt bak. Så ble det tredje etasje, så ble det hele innsida, så ble det utsida også Forsøk på drømmehus. Om det er det vet jeg ikke før jeg har kjerring, unger og 500.000 i året Kjøkkenet i huset. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) min første robot... edit: hva syntes dere? Endret 5. desember 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå