Meh. Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) kan tegne for deg ja. men gi meg noen punkter for hva du vil ha, har du nettby ? legg meg til som venn og se noen skisser der. heter bimme. Sorry, jeg har ikke nettby... Jeg vil gjerne ha en hylle som er ment for en person, har låsbare skap på toppen (helst to eller flere), mulighet for å ha PC'n stående i en hylle rett over skjermen osv. Jeg vil gjerne ha noen fine buer på sideplatene, litt som flaggermusvinger med to fine buer ovenfor hverandre. Gjerne størst bue øverst, slik at den stikker litt ekstre fram. Kanskje litt vanskelig å forstå hva jeg mente? EDIT: Gjerne noe som ligner litt på denne, med måten lyset er festet, buene på sideplaten (Jeg vil gjerne ha litt spissere kryssningspunkt mellom de to buene) osv. Endret 23. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 null stress, kan fikse det til helga, travelt i morgen ;D mulig jeg starter fredag. Lenke til kommentar
katet Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Prøve og reinstaller programet ;D siifra om jeg skal tegne noe til deg. jeg er spesielt glad te og tegne tg hyller <3 //bimme Ska prøva å reinstallera so fort eg føler att eg har tid Har du lite å gjera på kan du gjerne teikne eit forslag Vil ha hylle som tek tre plassar, for tre brukarar. Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dn er grei, 2 stk som vil ha ;D Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) jeg er ferdig med begge hyllene, Bilder her. for 1 plass. ( ble ikke noe fin ) Hylle 3 plasser (storfornøyd) //Bimme Endret 25. september 2009 av b-i-m-m-e Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Om buen som går fra plata i midten, opp til toppen hadde vært litt finere, toppen hadde stikki litt frem, og skapet hadde sett litt mer ut som om det var en tal av hylla, hadde det blitt en veldig fin hylle Takk for at du tok deg tid til å lage det du gjorde Endret 25. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 men det kan jo endres. også blir det ferdige resultatet in real helt annerledes ; Lenke til kommentar
katet Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Den hylla for tre plassar såg grei ut den Får diskutere med dei andre som skal være med om kanskje me kan bygge vidare på utkastet ditt Bimme Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 ja kan sikert tegne flere forslag. Her er hylla mi på tg 2009 ;D Og her er jeg nesten ferdig med hylla. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dere som tegner en del, bruker dere ferdige komponenter på feks dører og vinduer når dere tegner? Jeg har problem med at når jeg feks skal tegne et rom og legge til en komponent(feks dør eller vindu), blir dem alltid i feil mål i forhold til mine vegger. Og ja, jeg går etter eksakte mål:) Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 jeg lager det meste selv, bruker komponenter om jeg ikke gidder og tegne. tegnet nå på 15 min. også er det bare og prøve seg fram. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 15MIN??? Mulig å lage en video når du lager noe sånt på 15min? Hadde vært moro å sett! Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 haha, kommer til og drite meg ut:P skal jeg lage en detaljrik tegning bruker jeg kanskje en time ell no. kan sikkert lage en film en gang hehe. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vil nå si at det kabinettet så veldig detaljert ut, tipper jeg hadde sittet med det i 1 uke og til slutt gitt opp:) Sleng ut en video da:) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Vil nå si at det kabinettet så veldig detaljert ut, tipper jeg hadde sittet med det i 1 uke og til slutt gitt opp Sleng ut en video da:) Tviler jeg på. Jeg lagde et mindre detaljrikt kabinett samme dagen (eller var det dagen etter ) jeg lastet ned SketchUp. Om du bare prøver får du det nok til EDIT: b-i-m-m-e, du sier du kommer til å drite deg ut. Det kan du jo i så fall bare redigere ut Endret 7. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 lol. vetke om jeg orker. er ikke så ''pro'' hehe, skal se ^^ Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Legger inn noen bilder av ett prosjekt jeg styrer med... En virtualisering av ett drømmehus jeg har i tankene... Ikke på langt nært ferdig da, men styrer i vei... har en del bilder til, boligen har blitt meget detaljert med tiden... men ikke mulig å legge ut så mange om gangen... Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 hei. kan noen si meg hvordan jeg jobber utifra et bilde ? sånn at jeg kan lage skjermkort av er skjermkort bilde ?? finner ingen tutorials på dette ;( Lenke til kommentar
stormx Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Bilde kan du importere "As image" og tegne ovenpå det f.eks. (File->Import..) Håper det hjelper litt på vei! Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 det vet jeg. men sånn at det blir grafikk (små detaljer) et bilde på 3d figuren^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå