Gå til innhold

Den store Sketchup tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får og endre str på netting kan du gå til malingsvelgeren, velge nettingen og trykke på edit , også ser du under texture å endrer på tallene nedenfor og så skjer du om de blir større eller mindre :p

Tror du endrer på ''Skinnenede'' farge under edit også :D

Ruben

Takk, det funka ;)

Lenke til kommentar
Får og endre str på netting kan du gå til malingsvelgeren, velge nettingen og trykke på edit , også ser du under texture å endrer på tallene nedenfor og så skjer du om de blir større eller mindre :p

Ruben

Takk, det funka ;)

hvordan fikk du til skinnende?

Lenke til kommentar

Ruben

Takk, det funka ;)

hvordan fikk du til skinnende?

Jeg tenkte på nettingen siden det var viktigst :p

Fikk det ikke til å skinne, burde kanskje sagt det :whistle:

Lenke til kommentar
Noen som har god peiling på animering?

Mester noen av basis funksjonene som å rotere, bevege, endre farge med "onClick" blant annet.

Men det som er, er at jeg har "designet" ett kjøkken, og der har jeg lyst til å kunne benytte meg av bryteren på veggen til å kontrollere lyset via "onClick".

Noen som har peiling på dette?

Ingen som kan hjelpe meg ut med dette?

Altså, kunne utføre "onClick" funksjoner fra en gruppe og aktivere en annen gruppe...

Lenke til kommentar

Har sketchup 7 og driv å småtegnar litt på ei hylle til lan, muligens TG. Vil fargelegge litt for att den skal sjå meir virkeleg ut. Trykker på målarbøtta oppe på verktøy linja, men det kjem ikkje opp noko vindauge der eg kan velja matrial ol. som det skal gjere ifølgje tutorials frå google... nokon som har peil på instillingar elns ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...