w0o0t Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Heiii Er det noen som vet hvordan man tegner inn DxLxH? Skal tegne hull til PSUen min Sånn har jeg tenkt det: http://dump.no/view/files/dedba24dfa44/PSU.JPG PSUen: http://www.driverheaven.net/reviews.php?reviewid=662 DIM: 150 x 160 x 86 mm (D x L x H) Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 hei! jeg har drever med sketchup i en liten stund nå,kan det meste, men det jeg sliter med er hvor høy en etasje og hvor tykk veggene skal være osv. noen som kan si meg sån ca eller en side hvor det står forselige mål? Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 haha ble litt nysgjerrig, når jeg leste sketchp trodde jeg man skulle tegne sketsjer med ketchup eller noe sånt men dette skal jeg begynne å nerde, har hatt lite å nerde for tida Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 hei! jeg har drever med sketchup i en liten stund nå,kan det meste, men det jeg sliter med er hvor høy en etasje og hvor tykk veggene skal være osv. noen som kan si meg sån ca eller en side hvor det står forselige mål? ingen som kan svare? gjerne flere mål hvis noen vet ; ) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg lasta ned SketchUp for en dag siden, og nå har jeg begynt å lage en 3D modell av Thermaltake V9. Jeg er ikke helt ferdig enda, men har dere noen gode tips til hvordan jeg burde fortsette? Hvor finner jeg tettere netting? Og er det mulig å få en skinnende maling å farge med? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Får og endre str på netting kan du gå til malingsvelgeren, velge nettingen og trykke på edit , også ser du under texture å endrer på tallene nedenfor og så skjer du om de blir større eller mindre Tror du endrer på ''Skinnenede'' farge under edit også Ruben Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Får og endre str på netting kan du gå til malingsvelgeren, velge nettingen og trykke på edit , også ser du under texture å endrer på tallene nedenfor og så skjer du om de blir større eller mindre Tror du endrer på ''Skinnenede'' farge under edit også Ruben Takk, det funka Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Får og endre str på netting kan du gå til malingsvelgeren, velge nettingen og trykke på edit , også ser du under texture å endrer på tallene nedenfor og så skjer du om de blir større eller mindre Tror du endrer på ''Skinnenede'' farge under edit også Ruben Takk, det funka hvordan fikk du til skinnende? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Får og endre str på netting kan du gå til malingsvelgeren, velge nettingen og trykke på edit , også ser du under texture å endrer på tallene nedenfor og så skjer du om de blir større eller mindre Tror du endrer på ''Skinnenede'' farge under edit også Ruben Takk, det funka hvordan fikk du til skinnende? Jeg tenkte på nettingen siden det var viktigst Fikk det ikke til å skinne, burde kanskje sagt det Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) jeg begynte å tegne pcen min i dag. hva syntes dere om tegningen? hva bør forbedres? edit: den er ikke ferdig ; ) Endret 13. september 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nice fulglefyren, Skinnende vet jeg ikke. Noen som er PRÔ og kan fortelle oss ? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 takk. jeg vil nesten tro at man må ha full versjonen for å kunne gjøre det... Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 er vel ikke lov og linke copyed software her. men pm får du =) Lenke til kommentar
Yawa Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Noen som har god peiling på animering? Mester noen av basis funksjonene som å rotere, bevege, endre farge med "onClick" blant annet. Men det som er, er at jeg har "designet" ett kjøkken, og der har jeg lyst til å kunne benytte meg av bryteren på veggen til å kontrollere lyset via "onClick". Noen som har peiling på dette? Ingen som kan hjelpe meg ut med dette? Altså, kunne utføre "onClick" funksjoner fra en gruppe og aktivere en annen gruppe... Lenke til kommentar
katet Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har sketchup 7 og driv å småtegnar litt på ei hylle til lan, muligens TG. Vil fargelegge litt for att den skal sjå meir virkeleg ut. Trykker på målarbøtta oppe på verktøy linja, men det kjem ikkje opp noko vindauge der eg kan velja matrial ol. som det skal gjere ifølgje tutorials frå google... nokon som har peil på instillingar elns ? Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Prøve og reinstaller programet ;D siifra om jeg skal tegne noe til deg. jeg er spesielt glad te og tegne tg hyller <3 //bimme Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Prøve og reinstaller programet ;D siifra om jeg skal tegne noe til deg. jeg er spesielt glad te og tegne tg hyller <3 //bimme Kan du tegne noen for meg? Jeg vet ikke om jeg komme meg til TG10, men jeg liker å se bilder/skisser av flotte hyller Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 kan tegne for deg ja. men gi meg noen punkter for hva du vil ha, har du nettby ? legg meg til som venn og se noen skisser der. heter bimme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå