kristianh Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 ja, men er det sånn at man kan bruke dem i ett spill eller bare til å ha bilder på pc'n for å pynte opp hehe Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du kan tegne huset ditt og legge det ut på google earth for eksempel. Sketchup PRO kan lagre det i et filformat som avanserte fabrikker kan lage fysiske modeller av. Kan ikke så mye om det Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Mitt nyeste prosjekt, som egentlig er en forbedring av et eldre prosjekt Lenke til kommentar
kristianh Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 så bra ut det, har du lagd den helt sjøl eller har du brukt noe hjelpemidler sånn som ett bilde av en bil? Lenke til kommentar
kristianh Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 er det noen som kan komme med forslag til hva jeg kan prøve å lage? er helt ny og har bare prøvd meg på ett par lagerbygninger Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) så bra ut det, har du lagd den helt sjøl eller har du brukt noe hjelpemidler sånn som ett bilde av en bil? Har laget den selv. Har selvfølgelig hentet inspirasjon fra virkelige biler, deriblandt Ford Taurus, Ford Crown Victoria og Mitsubishi Carisma. Her er forresten et bilde av det endelige resultatet: Endret 16. januar 2009 av kajac Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 er det noen som kan komme med forslag til hva jeg kan prøve å lage?er helt ny og har bare prøvd meg på ett par lagerbygninger Prøv å lag noe du har rundt deg, f.eks. mobilen din, rommet ditt, etc. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har brukt en liten stund på å lære meg Sketchup. Her er bilder av mitt tegneprosjekt nr2. Fortsatt har jeg mye å lære. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 et par ting ejg har laget: (den røde bilen har jeg modifisert fra en enkel modell, men jeg har laget ca. 95% av den totale modellen) Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 så bra ut det, har du lagd den helt sjøl eller har du brukt noe hjelpemidler sånn som ett bilde av en bil? Har laget den selv. Har selvfølgelig hentet inspirasjon fra virkelige biler, deriblandt Ford Taurus, Ford Crown Victoria og Mitsubishi Carisma. Her er forresten et bilde av det endelige resultatet: Bra forsøk, men husk at takpilarene på en bil skråner innover sett forfra prøv også å lage mer avrundede hjørner. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har brukt en liten stund på å lære meg Sketchup. Her er bilder av mitt tegneprosjekt nr2. Fortsatt har jeg mye å lære. Hvordan har du klart å lage fjell? Det vil jeg gjerne lære, men har aldri klart det. så bra ut det, har du lagd den helt sjøl eller har du brukt noe hjelpemidler sånn som ett bilde av en bil? Har laget den selv. Har selvfølgelig hentet inspirasjon fra virkelige biler, deriblandt Ford Taurus, Ford Crown Victoria og Mitsubishi Carisma. Her er forresten et bilde av det endelige resultatet: Bra forsøk, men husk at takpilarene på en bil skråner innover sett forfra prøv også å lage mer avrundede hjørner. Vet det, men jeg er helt elendig på å lage avrundede greier i sketchup. Lenke til kommentar
kristianh Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 er det noen som kan komme med forslag til hva jeg kan prøve å lage?er helt ny og har bare prøvd meg på ett par lagerbygninger Prøv å lag noe du har rundt deg, f.eks. mobilen din, rommet ditt, etc. oki, skal prøve det Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Mitt siste prosjekt: Er fremdeles i en tidlig fase Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Pent! Rendringsprogram? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Den er renderet i Kerkythea. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i "material bonus pack" til sketchup 6? Den lå nok ute før, men etter 7 kom kan jeg ikke finne den. Blant annet "Wood_Logs" er blant annet en jeg hadde hatt veldig bruk for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå