Freeky2k Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Den nettsiden er ett knallbra tiltak Må prøve å holde den oppdatert da, lagra den i bookmarks Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Ja.. vi legger ut etter hvert som vi "produserer". Det er jo fritid, og vi har et liv også, så det er ikke sikkert det kommer mer en noen i uken fra våres kant. Men det er jo litt opp til dere også da Edit: vi gir beskjed her på forumet når vi legger ut noe nytt. Endret 29. mars 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Ett liv ja, det må til Neida, noen i uken er jo bra! Noen som vil lage denne? Endret 29. mars 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Ett liv ja, det må til Neida, noen i uken er jo bra! Noen som vil lage denne? http://www.frozencpu.com/images/products/detail/ele-70.jpg http://www.frozencpu.com/images/products/d...ry/ele-70_2.jpg har du målene på den? Endret 29. mars 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Da har jeg skrevet en liten tutorial som ligger på siden Sketchup Ressursside Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Hei, leiter etter et HK komponent. Er ikke dyktig nok til å lage et sjøl. Finner et "Asus A7N8X Deluxe", men det ser ut som det er speilvendt. Dette er kort jeg kunne tenkt å satt inn i Sketchup Et MSI K8N Neo Platinium. Tonickup, trenger en hjelpede hånd her. Endret 29. mars 2005 av Targa_PC Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kan godt hente det blir lagt ut en sånt et en gang i tiden. Kanskje skriver vi noen tutorials om å lage hk? Hvem vet Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Sånn.. da var enda en tutorial på plass. Kan også nevne at Tonickup holder på å lage en tutorial om hvordan man lager hk nå. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Hei, leiter etter et HK komponent. Er ikke dyktig nok til å lage et sjøl. Finner et"Asus A7N8X Deluxe", men det ser ut som det er speilvendt. Dette er kort jeg kunne tenkt å satt inn i Sketchup Et MSI K8N Neo Platinium. Tonickup, trenger en hjelpede hånd her. nja... det skal vere vere mulig... Endret 30. mars 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Takker takker.. Sei meg en ting bruker du et bilde i "botnen" til Sketchup modellen? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Sei meg en ting bruker du et bilde i "botnen" til Sketchupmodellen? viss eg forsto deg riktig so ja! Endret 30. mars 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Kan eg no bruke bildet av MSI hk i S.up? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Kan eg no bruke bildet av MSI hk i S.up? hmm... ja? eller ka bilde er det snakk om? mitt bilde der? du må ha skp. fila av hk'et eg har laga men den får eg dessverre ikkje uploada før i mårå.... Endret 30. mars 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Legger du fila på resursida? Artigt tiltak forresten!! Korleis endra du fila? Endret 30. mars 2005 av Targa_PC Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 EDIT: Det er ripoff fordi jeg har gjort alt omtrent nett likt utenom fargen, men den jo ikke helt ripoff da.... Jeg så ikke denne tråden før i dag, og jeg har ikke tegnet på tegningen siden før påskeferien, dessuten så skal jeg tegne inn en jørnesofa. Rommet jeg tegner er jo også større en ditt. men ellers så er vi vell på samme nivå. Det var ikke til deg jeg snakka om ripoff, det var om cd-romen jeg hadde laget. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Legger du fila på resursida?Artigt tiltak forresten!! Korleis endra du fila? ja eg legger hk'et inn på resurssida ja.. korleis du endra fila? viss du ikkje veit det anbefaler eg deg til å skå litt på tutorials'ene du finner på www.sketchup.com ! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 EDIT: Det er ripoff fordi jeg har gjort alt omtrent nett likt utenom fargen, men den jo ikke helt ripoff da.... Jeg så ikke denne tråden før i dag, og jeg har ikke tegnet på tegningen siden før påskeferien, dessuten så skal jeg tegne inn en jørnesofa. Rommet jeg tegner er jo også større en ditt. men ellers så er vi vell på samme nivå. Det var ikke til deg jeg snakka om ripoff, det var om cd-romen jeg hadde laget. har bare en ting å si om den: LOL Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Når dere lager hk'ene, lager dere dem i stort format først også krymper det når dere setter det inn i maskina? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Når dere lager hk'ene, lager dere dem i stort format først også krymper det når dere setter det inn i maskina? holder på å lage en guide til korleis du laga et enkelt hk.... guiden kjem til å komme på http://www.sketchup.moo.no/ i løpet av dagen... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Må bare si at det er en genial idè med internett side! Håper på masse guides etterhvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå