Khaffner Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvordan nedskalerer man en figur i sketchup? jeg lager en skisse av kabinettet jeg skal lage og trenger et microATX hovedkort med målene 24.4*24.4 i sketchup og hvordan senker man en hel figur ned til bakkenivå? Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 trenger et microATX hovedkort med målene 24.4*24.4 i sketchup Du finner hovedkort som du kan bruke her Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 alt er i original størrelse? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 alt er i original størrelse? Det er nok like mål som det er i virkeligheten ja. Skulle det være litt avvik så er det bare å bruke scale tool Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 hvordan får jeg hovedkortet inn i PC-en? når jeg flytter på den vil den bare ligge utenfor. Kabinettet er 25*25*100cm; skyskraper-utseende. hovedkortet skal ligge i bunn Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 hvordan får jeg hovedkortet inn i PC-en? når jeg flytter på den vil den bare ligge utenfor. Kabinettet er 25*25*100cm; skyskraper-utseende. hovedkortet skal ligge i bunn Bruker bare move tool? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeg klarte det nå med move tool ja, måtte bare være VELDIG nøyaktig Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvordan klarer dere å lage vifter, senger ol. ? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvordan klarer dere å lage vifter, senger ol. ? Vi bruker programmet? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvordan klarer dere å lage vifter, senger ol. ? Vi bruker programmet? Og litt skills Lenke til kommentar
greiven Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Vi bruker programmet? Skjønte jo det, men hvordan jeg gjør det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Skjønte jo det, men hvordan jeg gjør det. Tegner firkanter, rundinger, vinkler og bruker seriøst mye Move Tool, Scale tool også videre Endret 14. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
greiven Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Hvordan er det mulig å lage glass i SketchUp? Plexi-glass ol. om du har tenkt å ha det på sidedøren i et kabinett ol. Hvis det er noen som er ganske god på SketchUp, så kunne du ha PM'et meg, så kunne du få min msn av det jeg har tegnet så langt. Endret 14. oktober 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan er det mulig å lage glass i SketchUp? Plexi-glass ol. om du har tenkt å ha det på sidedøren i et kabinett ol. Hvis det er noen som er ganske god på SketchUp, så kunne du ha PM'et meg, så kunne jeg sende deg mitt det jeg har tegnet så langt. Dette materialet er glass: Lenke til kommentar
greiven Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva om jeg f.eks. bare vil ha et lite område på kabinettet markert med glass da? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hva om jeg f.eks. bare vil ha et lite område på kabinettet markert med glass da? Du lager bare en firkant på en flate, for så å bare ha det i glass. Eksempel: Lenke til kommentar
greiven Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Fant det ut, men problemer med å sett inn glasset der det skal være, kabinettet bøyer seg, strekker seg å lever i sin egen verden BTW, laget hovedkortet, harddiskene ol. selv? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvis kabinettet strekker og bøyer seg så gjør du noe fryktelig galt. Komponenter er ikke laget selv nei. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Her har jeg det jeg har laget nå. Har tenkt å begynne på et prosjekt som jeg skal kalle "K-Cube" eller "Cube-K" eller noe i den duren. Skal ha forbokstaven min "K" på sidene over viftene, derfor skal det hete som det skal. Har btw lastet opp så langt jeg er kommet nå, kunne du (Scotty) evt. ha satt inn et 45x45cm glass baki, å i tillegg ha satt på en "K" på begge sidene over viftene, i passelig stilling og størrelse. Om du kunne ha gjort dette for meg, har det vært kjempefint! Btw, målene på kuben er 49x49cm på alle flatene. Også har jeg lagt inn ca. mål på strømforsyning, CD-ROM, Mini-LCD skjerm, vifter, hovedkort innganger. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Legg meg til på MSN(i profilen), så kan jeg se hva jeg får gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå