Konnis Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Skal du bygge pc'en i SketchUp også, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Nei tror ikke det. Jeg finner den ferdig laget på nettet. Det som er meningen er å få en bra oversikt over tingene i rommet. Jeg har bestemt meg for å lage rommet slik jeg ønsker at det skal bli. Trenger bare spare til et skikkelig anlegg og TV så er jeg i mål. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Anbefaler boken Google Sketchup for dummies ($12 + $7 i porto betalte jeg altså ~114) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg er ikke en dumming så jeg vil ikke ha den boken. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Betyr ikke dummies nybegynnere? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Betyr ikke dummies nybegynnere? 9295595[/snapback] ...jo Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Betyr ikke dummies nybegynnere? 9295595[/snapback] ...jo 9295668[/snapback] Bare fLeReK som leker liten da Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Vil anbefalle og sett inn 114kr på bankkontoen min og glemme boken! Også tar derre en titt på videoturtorials på SketchUp hjemmesiden Lenke til kommentar
katet Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som har en fungerende link til en plass hvor jeg kan hente ned komponenter? (Hovedkort, cd-rom osv. ) Blir glass regnet som en komponent? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som har en fungerende link til en plass hvor jeg kan hente ned komponenter? (Hovedkort, cd-rom osv. ) Blir glass regnet som en komponent? 9315321[/snapback] http://scc.jazzle.co.uk/ Alt kan bli regnet som en komponent, du kan lage en komponent av et linjestykke om det skulle trengs. Lenke til kommentar
katet Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Takke Sikkert en del som har spurt om dett før, men hvordan snur jeg en hel komponent? for eksempel er hovedkort fra liggende til å stå oppetter en loddrett plate. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Takke Sikkert en del som har spurt om dett før, men hvordan snur jeg en hel komponent? for eksempel er hovedkort fra liggende til å stå oppetter en loddrett plate. 9315476[/snapback] Bruk Orbit for å komme på den ene siden av komponenten, så bruker du move tool, så går du med musa over komponenten, så skal du se to prikker. Ta musa over en av dem, klikk og hold inne, så drar du til en side. Lenke til kommentar
DonKristo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er det mulig å få 4 vinduer i Google Sketchup? altså top, front, left, perspective. Noe slikt som i 3ds max.... Ikke bare én firkantet rute... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Funker Sketch Up dårlig i Vista eller er det bare hos meg? Lenke til kommentar
iernie Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg lurte om noen ville ta litt av sin fritid til å tenge en Volkswagen LT 31 til meg i SketchUp? Har prøvd i et par timer nå uten lykke. Litt vanskelig dog når man ikke har kunnskap i programmet. På forhånd takk... Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Hei, driver og lager en liten anleggsguide til båt-forumet, så jeg lurte på om noen av dere som kan dette litt bedre enn meg, kunne tenke dere og ofre litt av fritiden, til og lage en liten ilustrasjon/tegning? Vet ikke om dette er noe særlig og lage i sketchup, da ikke jeg har brukt det noe særlig. klarte og smelle sammen en liten grovtegning av hvordan det skal være i paint :!: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=153046 Om det hadde vært mulig og fått ordentlige "bilder" av f.eks høytalere cd-spiller o.l hadde det vært kjempeflott! Ting som også hadde vært utrolig fint å ha med hadde vært_ -Batterisko på batteriet -Sprutdeksel foran cd-spiller (pm meg hvis du vil ha bilde av det) Men dette er ting som ikke må være med. Mvh CsViRuS Endret 13. september 2007 av csViRuS Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noen som har/ kan finne Silverstone TJ07 som sketchup modell? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jeg har eit problem. jeg har tegna ein sirkel men får ikkje merka arealet til sirkelen slek at eg kan legge til "materials".. kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
techs Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Funker Sketch Up dårlig i Vista eller er det bare hos meg? Funker fint, bare at det tegner noen rare streker rundt omkring noen ganger Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Noen som vet om jeg kan gjøre noe for å unngå at forskjellige komponenter går inn i hverandre når jeg flytter dem rundt? Jeg skal flytte nå og trenger flyttebil. Så har jeg tatt et kjapt mål av de største møblene og skal plassere dem i "flyttebilen". Det som irriterer er når jeg skal stable ting, ser at noe er under gulvet og andre er inni hverandre. Finnes det en funksjon for å unngå dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå