Scotty Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Så racing simulatoren, har endret litt.(det kommer i worklogen snart)(worklog: se signatur) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9077768[/snapback] Hvilket spill er det bilde av på skjermen i simulatoren? 9080983[/snapback] GTR 2 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å flytte et jævla håndtak på en jævla skuffeseksjon?!? Flyttefunskjonen i SketchUp suger Ehem... nå er jeg ikke så sur på SketchUp lenger... Manglende evne hos meg Endret 18. juli 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Siden det ikke var så mye liv her, kan jo jeg legge ut noen bilder av et av mine arbeid! Litt om skrivebordet: En av mine første modeller. Det er et Pluto skrivebord, alt er etter helt nøyaktige mål Fikk tilogmed fjernet linjene på de to siste Endret 21. juli 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Så bra ut det, men skru på AA Window - Preferences - OpenGL Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Aha, takk, ble litt ..uggen av å se på så skarpe kanter.. Oppdaterer bildene straks Greide bildene! Hva synes folket? Endret 21. juli 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Så fantastisk ut, gleder meg til jeg kommer til "ditt" nivå, foreløpig er jeg på "tegne vegger" nivået. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Så fantastisk ut, gleder meg til jeg kommer til "ditt" nivå, foreløpig er jeg på "tegne vegger" nivået. 9136737[/snapback] Jeg lover deg, det går fort Lenke til kommentar
mesha Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Har to spørsmål: Når man laster ned en modell fra 3d wearhouse, hvordan forstørrer man de i programmet? Når dere poster bilder her t på forumet så er bakgrunnen hvit, hvordan gjør man det? er det bare å eksportere det som 2d modell og endre i paint? mvh Mesha Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Har to spørsmål: Når man laster ned en modell fra 3d wearhouse, hvordan forstørrer man de i programmet? Når dere poster bilder her t på forumet så er bakgrunnen hvit, hvordan gjør man det? er det bare å eksportere det som 2d modell og endre i paint? mvh Mesha 9207044[/snapback] Forstørre eller gjøre større? Hvis det er sistnevnte så er det bare å bruke scale tool. Skjønte ikke helt siste spørsmålet.. bakgrunnen er jo hvit i sketchup? Eneste vi gjør er jo bare å ta print screen i programmet.. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg tror muligens han tenker på å fjerne hjelpelinjene, og det gjør man ved å høyreklikke på en av strekene og så velge hide. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hva snakker dere om? Bare eksportere det som 2D modell så får du hvit bakgrund trenger ikke editere noe som helst så sant du har hvit bakgrund da Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Siden det ikke var så mye liv her, kan jo jeg legge ut noen bilder av et av mine arbeid! Litt om skrivebordet: En av mine første modeller. Det er et Pluto skrivebord, alt er etter helt nøyaktige mål Fikk tilogmed fjernet linjene på de to siste *bilder* 9115318[/snapback] Oh my god! Jeg har et slikt monster på rommet mitt, her! :!: Utrolig bra! Mangler bare fargen! Nydelig arbeid! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Aha, tusen takk! Nå ble jeg glad Har du også pulten Pluto? Den er litt av et beist, ja. Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Har du sånn brun-rød eller noe lignende farge også? Eller slik farge du tegnet? Endret 14. august 2007 av Enojo Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg har bjørkefinér, tror jeg. Ca. sånn som er på bildet Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Okey. Veldig fin laget også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Her kommer en tegning av skrivebordet mitt. Hvordan det egentlig ser ut kan du se ved å trykke på "Min Nerdebule" i signaturen. Holder på å lage hele rommet mitt, men er spent på om jeg gidder. Fra en annen vinkel: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Men det var da fantastisk hyggelig å høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå