Scotty Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Projektet er lagt på is inntil videre, men her er et par skisser 9067110[/snapback] Dragen/gutten(?)/viftegrillen er tatt fra et bilde eller tegnet for frihånd? Endret 13. juli 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Det er hentet fra andre, bare små endringer på de men har tegnet opp igjen alt i sketch up. Er dessverre ikke så god til og tegne på frihånd. Teknisk tegning som er min sterke side. Endret 13. juli 2007 av Nitrob Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Projektet er lagt på is inntil videre, men her er et par skisser 9067110[/snapback] Syke, syke, syke, syke mann... Skulle ønske jeg skulle tegne sånn i SketchUp Du vil ikke forklare meg åssen du får den delen "innover" bak på kabinettet? Og åssen du får til modellene av vifta og harddiskene, og diskettstasjonen Endret 13. juli 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 jeg bruker push/pull for og få inn bakksiden. og vifta og harddiskene, og diskettstasjonen er standrard komponenter som du finner på nett. leg meg til på msn så kan jeg hjelpe deg litt Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Tegna kjelleren til tanta mi. Hva syns folket? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Nei, så konge Det der var syykt fett Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Tegna kjelleren til tanta mi. Hva syns folket? 9071710[/snapback] Så rimelig greit ut det der. Sleng på yttervegger og noen bilder på veggen samt litt mere farger rundt omkring så blir det nok enda bedre. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 En ting jeg lurer på, går det an og lage slanger i SketchUp?, sånn at de ikke blir "kantete" Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Så greit ut det tommyeggen, som Scotty sa så ville litt frage og gjenstander livet opp WheelMan_92 Slanger lager du med follow me Endret 14. juli 2007 av Nitrob Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Der bruker du også 1/4 sirkel (Arc) btw lager streker og buer med 1/4 sirkelverktøyet. Ganske smart. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hissige modeller her, all respekt til dere. Hvor lang tid brukte du på kjelleren, tommyeggen? Har lyst til å lage en modell av rommet mitt men har ikke tålmodighet... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg begynte jeg og, men så bytta jeg rom .. Var så og si ferdig. Men det hjelper lite hvis du ikke er nøye med skalaen og målene. Skal du tegne det helt etter virkeligheten burde du gå på millimetermål og litt til Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Litt div uferdige småtteri: Rifle.. skal bli gjort ordentlig etterhvert, bare såvidt startet Gitar.. 100% riktig målinger etter egen, skal også bli fullført ordentlig. Hus... bare et hus jeg startet på når jeg kjedet meg Så racing simulatoren, har endret litt. (det kommer i worklogen snart)(worklog: se signatur) Håper det ikke ble for mange og for store bilder, bare send PM hvis det er ønskelig at de skal legges i SKJUL tab. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Konnis; Jeg brukte ikke lenger enn en times tid eller noe. Hadde en plantegning å se etter. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Dere proffene (det vil si de fleste her ): Bruker dere SketchUp 6, eller Pro-versjonen som koster penger? Hva er de største forskjellene på Pro og gratis? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg bruker Pro. Men merker ikke store forskjellen fra da jeg brukte gratisversjonen egentlig. De som bruker det mer aktivt enn meg bruker vel flere av de funksjonene Proversjonen gir deg, men jeg liker bare å ha det beste ^^, Har nok ikke bruk for den akkurat. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har nå sett noen tutorials på YouTube, f. eks. , og der lager han fyren det nøyaktig ved å skrive inn målene nederst til høyre. Er det bare meg, eller er ikke dette mulig i gratisversjonen av SketchUp? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er fullt mulig. F eks, mens du bruker Line Tool, er det bare å skrive f eks 42cm/m/mm eller hva du ønsker. Ikke trykk med musa nede til høyre før du skriver, bare skriv. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Aaaahhh, tusen takk! Der ble jeg letta Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Så racing simulatoren, har endret litt.(det kommer i worklogen snart)(worklog: se signatur) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9077768[/snapback] Hvilket spill er det bilde av på skjermen i simulatoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå