Tonickup Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Er nå ferdig med en CD-rom med svart bulk, har aldri sett det før, så jeg lagde bare en selv. http://img163.exs.cx/img163/1415/cdromsmall8jk.jpg http://img163.exs.cx/img163/8195/cdrom2small3ew.jpg http://img163.exs.cx/img163/3984/cdrom3small6qf.jpg tror dessverre at det ikkje er du som har laga den der... du finner den der bare med anna farge på interntet.... har ikkje link akkurat no men du veit ka eg snakka om... eg samanlikna din og den som ligger ute på nett og dei er helt identiske når det gjelder knapper og mål.... Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Viss dere lager en samleside for sketchup tegninger så er det veldig bra Bare ikke glem å gi beskjed. enten her eller på pm! det skal vi nok gjere.... kommer til å legge ut link her på tråden... Det er flott vet du Men spør en gang til: kan du legge ut sketchup filen til X800 kortet? Det var så fint at eg må bare ha det hehe... Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Viss dere lager en samleside for sketchup tegninger så er det veldig bra Bare ikke glem å gi beskjed. enten her eller på pm! det skal vi nok gjere.... kommer til å legge ut link her på tråden... Det er flott vet du Men spør en gang til: kan du legge ut sketchup filen til X800 kortet? Det var så fint at eg må bare ha det hehe... har dessverre ikkje noken plass eg kan uploade den... fila er for stor til å bli uploada her på forumet.... Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 viss du legger meg til på messenger so kan eg sikkert sende den til deg... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er nok rein ripoff ja. Men har laga den fra bunnen av, den jeg hadde var v3. noe og den der er i v4 og svart... Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Er nok rein ripoff ja. Men har laga den fra bunnen av, den jeg hadde var v3. noe og den der er i v4 og svart... korleis kan den vere en rip off når du ikkje fant en menmen... drit i det... er det ikkje noken andre som har noke å vise fram? Endret 29. mars 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Her er en tegning av kjelleren vår, sånn som den forhåpentligvis kommer til å se ut til høsten. Tegningen er ikke helt ferdig enda, mangler frager, en sofa, tv og litt mer. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Ser helt greit ut det der da Litt farge så blir det straks litt bedre synes jeg, får mye bedre oversikt liksom... Ser ut som du er på nivå med meg EDIT: Det er ripoff fordi jeg har gjort alt omtrent nett likt utenom fargen, men den jo ikke helt ripoff da.... Endret 29. mars 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 hvor finner jeg den turtorailsen der jeg kan lage hovedkort og psu osv? under hvilken kategori? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) hvor finner jeg den turtorailsen der jeg kan lage hovedkort og psu osv? under hvilken kategori? he? trur ikkje det finst no turtorial for det.... har ikkje sett en ivertefall... edit: skrive leif Endret 29. mars 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 oki, men nå har jeg sett gjennom de fleste av dem... men finner forts ikke ut av åssen man lager det Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) oki, men nå har jeg sett gjennom de fleste av dem... men finner forts ikke ut av åssen man lager det hehe... det kommer med tiden Edit: viss noken har lyst på noken av komponentane eg har laga so kan dei bare joine #vestland eller #ok.no på efnet Endret 29. mars 2005 av Tonickup Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Viss du har lyst til å lage selv må du nok bare være kreativ. Men viss du er ute en ferdiglaget finner du det her. Bare til å trykke på file-->Insert-->component-->Så finner du psu, viften, cd-romen ( )etc.--> og plasserer den der den skal være og snur og vender på den til det blir bra. Kanskje dette kan hjelpe flere som lurte på dette. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Er det bare å laste ned en demo igjen når tiden er gått ut eller? *kremt* "kjøpte" det i samma slengen jeg Endret 29. mars 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Er det bare å laste ned en demo igjen når tiden er gått ut eller? Så enkelt er det nok ikke Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Dt var lett å bli kvitt den Demo moden:D Men hvordan tror jeg ikke skal utale meg om her:P Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Da er internettsiden oppe!! Enda er det bare Tonickup sine saker som ligger der, men både jeg og Qmelk skal prøve å få lagt ut noen i nærmeste fremtid Håper siden kan bli en nyttig ressurs for alle sammen både her på forumet og ellers. Skulle det være tips til forbedringer o.l. er det bare å komme med det. Det hadde også vært kjekt å fått med publikum sånn at det blir en fyldig side. Det er ikke så mange kategorier under komponenter enda, men ikke tenk på det. Vi lager til kategorier etter hvert som komponentene kommer, så dere slipper å finne tomme kategorier. Så, vær så god! SketchUp Ressursside Edit: det er jeg som er webmaster, så alle tips til forbedringer, bugs og sånt må jeg få. Mvh! Endret 29. mars 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 EDIT: Det er ripoff fordi jeg har gjort alt omtrent nett likt utenom fargen, men den jo ikke helt ripoff da.... Jeg så ikke denne tråden før i dag, og jeg har ikke tegnet på tegningen siden før påskeferien, dessuten så skal jeg tegne inn en jørnesofa. Rommet jeg tegner er jo også større en ditt. men ellers så er vi vell på samme nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå