Scotty Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 jeg så på det, men forsto dessverre ikke en dritt 8432803[/snapback] Fra verktøy linja: Window - Preferences - OpenGL. Så velger du hvor mye AA du skal ha. Alt fra 0x til 4x Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 jeg så på det, men forsto dessverre ikke en dritt 8432803[/snapback] Fra verktøy linja: Window - Preferences - OpenGL. Så velger du hvor mye AA du skal ha. Alt fra 0x til 4x 8435671[/snapback] Ahh, ok, takk Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Flott, håper bildene dine blir gode da 8430777[/snapback] Nå har jeg ihvertfall fått starta Et bilde fra bunnen. Og sånn det ser ut nå, som er ca halvveis ferdig. Alle målene er må millimeteren riktig. Har fått tegninger fra megler'n. Endret 21. april 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ja, her er noe jeg begynte på i dag Få tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hehe, nice! Mange streker der ja. Håper vi får se det ferdige resultatet. Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hehe, nice! Mange streker der ja. Håper vi får se det ferdige resultatet. 8448597[/snapback] jada, det endelige resultatet blir lagt ut her Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ny update på lamborghinien min Har fått gjort en del siden sist lagd begge sidene av bilen, luftinntaka og begynt på rompa. Men på bildet ser du bare den ene siden stå ferdig. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Oppdaget sketchup for ganske mange år siden, i forbindelse med computer-"modding". Har siden begynt å bruke det endel til interiørmodeller, og i forbindelse med at jeg studerer arkitektur, er det jo også et greit program å ha. Her er et eksempel på en interiørmodell, samt møbler fra denne modellen: Endret 26. april 2007 av mrbard Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Fy fa*n så tøft, mrbard! ;D Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) kommet noe videre rcfrik? Var veldig imponrende, samme gjelder mrbard! Lagde en bolig forrige uke til et prosjekt på skolen.. Vet at jeg ikke ble ferdig, men fikk bare et par timer på meg.. Dette er det jeg hadde å gå utifra: (Ja, jeg er klar over at nederste verandaen er alt for smal ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 2. mai 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 kommet noe videre rcfrik? Var veldig imponrende, samme gjelder mrbard! Vet at jeg ikke ble ferdig, men fikk bare et par timer på meg.. Dette er det jeg hadde å gå utifra: (Ja, jeg er klar over at nederste verandaen er alt for smal ) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8523139[/snapback] Det var bra! Ja, har kommet litt lenger, men det går litt seint nå. Tror kanskje jeg skal begynne på taket i kveld, om jeg får tid. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Wow her det mange som var gode SketchUp! Etforsøk på ett rom jeg kanskje skal bytte til, fikk ikke til trappen. Endret 7. mai 2007 av T homas Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 På såne ferdig modeller... Hvordan får man til to farger? Alltid når jeg legger på en farge på en ferdig modell så blir hele tingen i en farge.. Jeg så på bilde til _Scotty_ Der benken og skapene er to forskjellige farger på kjøkkenet Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 På såne ferdig modeller... Hvordan får man til to farger? Alltid når jeg legger på en farge på en ferdig modell så blir hele tingen i en farge..Jeg så på bilde til _Scotty_ Der benken og skapene er to forskjellige farger på kjøkkenet 8565110[/snapback] Høyreklikk, edit komponent Så kan du farge Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Eventuelt så kan du bare dobbeltklikke på den for og komme i edit mode Lenke til kommentar
Husee Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hallo! Lurer litt på hvordan jeg kan tegne opp igjen denne strand stolen? Haster litt så takker for svar Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Husee.. hva mener du? Skjønner ikke helt spørsmålet.. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Husee.. hva mener du? Skjønner ikke helt spørsmålet.. 8575314[/snapback] Nei altså.. Hadde tenkt å prøve og "Rekostruere" den Strandstolen der. Finnes det noen måte hvor jeg kan markere kantene på den og klippe den ut eller noe sånt i Sketshup. Sånn som Tonickup har gjort her : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå