Nitrob Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 liste over hurtigtaster? mulig og oppdrive? 7372486[/snapback] Åpne Preferenses der finner du shortcuts og du kan legge til fjerne Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Går det ann å lave gjenger i sketchup? Gjenger som er på skruer og bolter Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja det går an men er litt tidskrevende kan sikkert sende deg det Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jeg og en venn har tenkt å bygge oss en liten trebåt. Så jeg tenkte at jeg kunne tegne den opp i Sketchup. Jeg kom ikke så ekstreeemt langt før et problem dukket opp. "Skroget" altså selve veggen på sidene for de som ikke vet det kommer ikke frem når jeg har lagt bue på toppen og bunnen. Jeg legger ved et bilde og selve filen visst noen vil redigere den så det kommer for meg (Hadde vært kjempefint) Håper på god hjelp da =) NetZor Visst noen vil hjelpe med og redigere, send en PM så kan vi vel snakkes over MSN? Endret 7. januar 2007 av El Netzor Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Bare kom på #klekkus @ quakenet så skal jeg se hva jeg får til Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hvordan får jeg tilbake den linjen der det står hvor langt jeg har tegnet ol.? Den som er nederst i viduet. mvh Anki Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg har søkt på nettet etter en Sketchup-modell av en molex-kontakt. Noen som har lyst til å lage/hjelpe til å søke? Goscinny Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 heisann! Kom tilfeldigvis innom denne tråden, og glad jeg fant den Nå kan jeg endelig skryte litt av det jeg driver med i SketchUp Her er noen linker til hva jeg driver med i SketchUp: http://www.maj.com/gallery/rcfrik/Projects/basskasse.jpg http://www.maj.com/gallery/rcfrik/Projects/lcd-tv.jpg http://www.maj.com/gallery/rcfrik/3D/Murci...rcielago_15.jpg Håper på litt feedback! Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Uh.. den bilen i siste linken kan bli bra ! Lenke til kommentar
rcfrik Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Uh.. den bilen i siste linken kan bli bra ! 7908118[/snapback] Takk! Det bildet er ikke oppdatert da har kommi ganske mye lenger, kan ta og legge inn et oppdatert bilde seinere Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hm.. Lenge siden jeg har drevet med sketchup nå, men hvordan lager jeg skygger? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Hm.. Lenge siden jeg har drevet med sketchup nå, men hvordan lager jeg skygger? 7936697[/snapback] View -> Shadows Siste jeg har laget: Bare en kjapp skisse til worloggen Som forøvrig finnes her. Endret 13. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hm.. Lenge siden jeg har drevet med sketchup nå, men hvordan lager jeg skygger? 7936697[/snapback] View -> Shadows Siste jeg har laget: Bare en kjapp skisse til worloggen Som forøvrig finnes her. 7936714[/snapback] bra laget tok det mange timer å laget dette? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 bra laget tok det mange timer å laget dette? 7936744[/snapback] Omtrent kvarter-halvtime.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Vel er du flink, Scotty, men jeg kan ikke skjønne at du har gjort det der på et kvarter! Dersom du hadde mange components fra før (stolen, skjermen, tastaturet, osv, er det jo forsåvidt mulig, men likevel! Goscinny Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Stol, tastatur og tv var ferdige fra før. Ratt/pedaler/girkasse/selve konstruksjonen tok ikke mer enn en halvtime. Fant også en bilde av en høyttaler jeg hadde liggende.. kan hende jeg har postet den før, menmen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Vel, jeg er vel det man kan kalle "båtnerd", og siden jeg elsker det meste som har med båter å gjøre så vil jeg legge ut bilder av en kystvakt jeg driver med... Vil bare si at noen av mine "MSN-mates" har laget noen av delene (brannslukknings-systemet på brotaket, livbåten (mob-båt på fagspråket ), krana, og undervannskroget. Hva synes dere? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Den var drit fin! Hvor lang tid tok det å lage den? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Hmmm.... Ja, si det, tror nok jeg har brukt ca tre-fire uker, da med ca èn times arbeid om dagen, men jobbet ikke på den i løpet av vinterferien. EDIT: Mangler en del detaljer da, som instrumentbord o.l på broa, gatt (hull til å feste tauet som man fester båten til kaia med), og sånne små detaljer. Endret 4. mars 2007 av Arekey Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Satt å kjeda meg litt i dag så lagde et Tv rom... De fleste somponentene er ferdiglagde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå