Gå til innhold

Den store Sketchup tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Noen som veit hvor jeg kan få tak modell av:

Hovedkortbrett?

PSU med "skikkelige" kontakter?

LCD panel?

CD/DVD Rom ?

takker for alle svar :)

Lenke til kommentar

Hei, Ble litt inspirert av Abrahams tanken Toniqp hadde lagd,

så jeg ville lage min egen versjon, men denne er liksom brettet ut av papir,

post-14345-1151269947_thumb.jpg

Tok ikke så lang tid å lage, Er ganske fornøyd, selv om den ikke er helt rett i forhold til den virkelige, mangler flere detaljer.

Lenke til kommentar

lasta ned Google Sketchup i stad og gleda meg til å begynne å tegne, etter å ha sett på div. tutorial-videoer og tegningene deres i denne tråden( som forresten er veldig imponerende..! :)

Mn uansett, får ikke push/pull verktøyet til å fungere som det skal, når jeg skal f.eks dra opp et rektangel så det blir en boks, flytter den bare det flate rektangelet opp, istedenfor å lage en boks( litt vanskelig å forklare, se medfølgende tegning. )

Skaffa meg så Sketchup Pro( ikke spør om hvordan ) i håp om at det skulle fungere bedre der, men akkurat det samme skjedde.. Noen som kan hjelpe?

post-12527-1151341288_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hei igjen. har begynt på noe nytt. nemmlig den cuben som snekker`n driver på med nå. slenger ut noen bilder.. den er ikke ferdig enda da.

Noen som har noe kritikk?

Edit: du må trykke på bildene for at du skal se de bedere

post-77785-1151416337_thumb.jpg

post-77785-1151416341_thumb.jpg

post-77785-1151416347_thumb.jpg

post-77785-1151416353_thumb.jpg

post-77785-1151416359_thumb.jpg

Endret av Espen56
Lenke til kommentar

Windows ligger jo på c:disk, orker ikke reinstalle windows...

Espen 56: lasta ned Google Sketchup, får ikke push/pull verktøyet til å fungere som det skal, når jeg skal f.eks dra opp et rektangel så det blir en boks, flytter den bare det flate rektangelet opp, istedenfor å lage en boks

Lenke til kommentar
lasta ned Google Sketchup, får ikke push/pull verktøyet til å fungere som det skal, når jeg skal f.eks dra opp et rektangel så det blir en boks, flytter den bare det flate rektangelet opp, istedenfor å lage en boks

6394183[/snapback]

Så det du sier er at push/pull verktøyet fungerer slik som move/copy verktøyet skal fungere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...