Mompen Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Utedass med behagelig stol, dassrullholder, tetris og ATI-flagg på toppen Lenke til kommentar
Gjest member-96408 Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 korsen veit dokker kor stor tingen du tegna blir?? jeg hadde tegnet min pc så skulle jeg sette inn en vifte, men den var ALT for litn Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Ser på målene, helt nede i venstre hjørne Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Jeg har nå laget min første sketchup greie, en borg Er ikke så mye avansert på den, men synes den var litt tøff... Hva synes dere? Endret 1. juni 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Til å være en førstegangstegning syntes jeg den var bra Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Her er en borg jeg laga da jeg var helt ny i sketchup Bilde 1: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bilde 2: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bilde 3: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Bilde 4: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har tegnet et hus for noen som skal bygge ut. Den delen som skal bygges ut er fremhevet i Photoshop med en metode jeg fant på sketchup.com's forum. Gir litt "designer" feeling Lenke til kommentar
H@@kon Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har tegnet et hus for noen som skal bygge ut.Den delen som skal bygges ut er fremhevet i Photoshop med en metode jeg fant på sketchup.com's forum. Gir litt "designer" feeling 6237202[/snapback] Sinnsykt bra! Det så proft ut! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 ikkje verst ;D kan legge ut ei tegning av et utbygg pappa skulle bygge på terassen... Lenke til kommentar
Ookami Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Ser flere prater om å "tegne en by" Har testet litt med kartet som min kommune har på sine internett sider. Dere ser grunn-kartet stikker ut i under/øverkant, dette er brukt til å tegne omrissene av byggene, siden har jeg lagt over fly-foto fra samme kart side. Hvis du nå vet høyden på ett bygg, så kan du justere klokke/dato til skyggen fra SketchUp stemmer nokså bra med skyggen på fly-fotoet, du kan derretter trekke de andre byggene opp til deres skygger stemmer, og dermed har du nokså riktig høyde på disse også. Håper dere forstår hva jeg mener Ikke bra å blande øl & forklaringer Har ikke brydd meg med textures/detaljer enda, da stopper det lett opp..... Det som tar mye tid i begynnelsen er å få skalert underlags bildene, tålmodighet er det eneste som hjelper. Edit: KFlirrp ol. Endret 6. juni 2006 av Ookami Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 HJELP!! Noen som kan si meg hvordan jeg får SU gratis slik som dere har ? PLIS send svar på PM eller på e-post [email protected] 6253980[/snapback] Slikt legger vi ikke ut her. 6255267[/snapback] Nja, jo, vi gjør vel egentlig det: Google Sketchup Ikke like avansert som sketchup pro, men gratis Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 HJELP!! Noen som kan si meg hvordan jeg får SU gratis slik som dere har ? PLIS send svar på PM eller på e-post [email protected] 6253980[/snapback] Slikt legger vi ikke ut her. 6255267[/snapback] Nja, jo, vi gjør vel egentlig det: Google Sketchup Ikke like avansert som sketchup pro, men gratis 6255366[/snapback] Joa, den funker vel alltids den. Har ikke prøvd den enda, holder meg til det beste. Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 bruker pro jeg også Men google sketcup skal visst ha de mest basice funksjonene man trenger. Så det skal være mulig å lage fine modeller i det også Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Lol! Hadde dette vært i f.eks Spill-forumet, så hadde posten din vært sletta for lenge siden Lenke til kommentar
H@@kon Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 tro meg; Google Sketchup vil holde lenge. Bli flink der først... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) kan ikke noen sende meg PM eller e-post om hvordan jeg får PRO jeg tror ikke at noen har har betalt $495.00 for det..... Luzifer: Vi skriver det jo ikke her PLIIIIISSSS Har prøvd gratisversjonen av pro, og synes pro er mye bedre..... 6258859[/snapback] Herregud! slutt å whine. hvis du ikke vet det så får du finne ut av det selv! eller så får du bare holde deg til google sketchup Endret 7. juni 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Heregud! slutt i whine. hvis du ikke vet der så får du finne ut av det selv! eller så får du bare holde deg til google sketchup 6260811[/snapback] Hadde ikke gjort noe om du hadde lest litt her. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Heregud! slutt i whine. hvis du ikke vet der så får du finne ut av det selv! eller så får du bare holde deg til google sketchup 6260811[/snapback] Hadde ikke gjort noe om du hadde lest litt her. 6262199[/snapback] North, ta det heller her. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Noen som kan lage et tastatur til meg? Trenger det litt kvikt.. Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Og hva med dette? Laget av Jazzle http://scc.jazzle.co.uk/author/jazzle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå